torsdag 12. april 2012

TIL OVERS

Voksduk er til tider en stor nødvendighet...
Og heldigvis finnes det mange fine...
Denne har blitt en av favoritt-voksdukene mine...
Nå har den blitt klippet av og det ble litt til overs...




Så nå er det kommet små brikker av restene rundtomkring:





På kjøkkendisken og under kaffimaskinen.
Ganske praktisk...for litt søl og rusk forekommer...faktisk!!




På glassbordet i stuen...
Bordskånere som er litt større og mer praktisk enn de små glassbrikkene...


En fiiin dag ønskes dere!!

5 kommentarer:

  1. For en god ide :) Litt søl blir det i grunn de fleste steder ja ;)

    Ha en fortsatt fin dag :)
    Klem Lisa:)

    SvarSlett
  2. For ein super ide,har alltid bare kasta resten i bosset eg:)tusen takk for ideen:)
    Ein fine dag til deg!

    SvarSlett
  3. Kjempe god ide! Og den duken var jo så lekker :))

    SvarSlett
  4. Å hei Ingrid....så gøy at du blogger....
    Jeg har akkurat begynt.
    Kjempegøy å finne deg og nå skal jeg kose meg videre hos deg.

    God klem fra Camilla.

    SvarSlett
  5. så lurt å benytte seg av voksduk-rester. Det ble kjempefint! =D

    SvarSlett