fredag 27. april 2012

LAUNDRY

Jada...
Så har hon handlet litt igjen...
Venter fremdeles på ferdigstillelsen av vaskerommet...
Og mens mannen sparer penger til innredningen,bruker fruen opp pengene til stasjet som skal være oppå innredningen...

Jaja...
Dette var jo høyst nødvendig da...
Grådig fornøyd jeg!!








Skittentøys-bager...
Det er jo et "must" vel?
De venter bare på å fylles opp,og det tar omtrent bare noen sekunder fra...no!!

Kjøpt hos Hjemmetshop.no (og akkurat nå er de på salg)

Så her skal fredagen brukes til å frakte klesvask rundtom!!

GOD FREDAG TIL DERE!!
Og masse,masse velkommen til nye følgere!!

10 kommentarer:

  1. Eg har akkurat nett like,kjempefine og praktiske:)
    Ønske deg ein fin fredag og ei flott helg:)
    Klem

    SvarSlett
  2. Så fine! og prakstiske ;)

    God fredag til deg også.
    Vicky

    SvarSlett
  3. De var knallfine! :) Likte så godt den fargen :)
    Skjønner veldig godt at du ble fornøyd - det har du all grunn til :)

    Tusen takk for så koselig hilsen inne hos meg <3

    Ha en fin fredag og kos deg med klesvask, det skal jeg og ;)
    Klem Lisa:)

    SvarSlett
  4. Disse likte jeg,takk for tipset ☺
    Ønsker deg en fin helg ☺
    -Beate-

    SvarSlett
  5. De var jo fin...faktisk veldig lure også.
    Og hils Rune å si at han må bare "roe seg kraftig ned" he,he.
    Faktisk veldig viktig å ha det litt fint på vaskerommet,slik at man kan bli inspirert (?) til å vaske klær......hi,hi.

    Vi bloogges du skjønne Lady Louise.
    Smask.

    SvarSlett
  6. De er jo så fine...
    Gleder meg til å se vaskerommet ditt ferdig
    Ha en fin helg
    klem

    SvarSlett
  7. Fine skittentøyskurver!!
    Tilbehør er viktig! Det er som oftest vi som bruker vaskerommet mest...så skulle bare mangle om ikke det skulle være koselig der ;)
    Fin helg tl deg!!
    Klem Mirjam

    SvarSlett
  8. Er så enig med deg!!
    De sekkene var jo så tøffe!

    Ha en strålende helg!!

    SvarSlett
  9. Så fine! Knallfine, og så praktiske!
    Virkelig et godt kjøp ;-)

    Ha en fin lørdagskveld!

    Stor klem

    SvarSlett
  10. Hei hei..

    De var knalltøffe.. :)

    Og så må jeg jo få si: takk for sist.. Var super duper koselig..
    Er jammen kjekt med slike kvelder.. :)

    Fortsatt fin fin søndag til deg og dine
    Klemmer og smil fra meg

    SvarSlett