torsdag 26. april 2012

MITT FØRSTE

- BLOGGTREFF...

I går var jeg på mitt første bloggtreff...
Sammen med ni andre kjempekjekke og søte...og totalt ukjente bloggere...

( Dvs ; noen av bloggene har jeg tittet innom og en av bloggerene kjenner jeg, derav invitasjon!! Tusen takk Vicky (Living Four Seasons) for at tok meg med!! Og tusen takk Elle Mell for supersjarmerende sted for treffet!!)

Treffet var i sjarmerende omgivelser i Alvøen...

For de som er kjent i Bergen og omegn...
Gamle hvite "sørlandshus" og bygninger,hvor det er interiørbutikk,galleri(hvor vi var) og masse annet.
Det ligger helt ved sjøen og nydelig tur-område rundt.
En tur ut dit anbefales!!

Vi ble servert deilig mat og drikke,og fikk titte på alle de fine tingene i lokalet.
Der er det utrolig flinke kunstnere som har butikk:

Klær til barn og damer
Smykker,armbånd osv
Malerier
Keramikk
Glasspynt
Såper osv

Fabelaktige Maia hadde med gave til alle!!
Utrolig snilt og søtt av henne!!

En del av lokalet...masse herlig kunst!!

Vinduene var utstilt med bla glass-kunst...

Deilig mat...

Blåbær-cupcakes...


- en rett og slett fabelaktig gave!!
( Nærmere titt kommer!!)

Rett og slett kjempeartig!!

Finfin dag ønskes dere!!

13 kommentarer:

  1. Så koselig :))) Håper jeg får kommet meg på et bloggtreff om ikke så lenge!!

    SvarSlett
  2. Ja! Vår første bloggtreff og den var Fabelaktig!!

    Klem,
    Vicky

    SvarSlett
  3. Så veldig koselig ut på bloggtreff:) Klem Julie

    SvarSlett
  4. Så gøy Ingrid!
    Tipper det ble masse "kakkling" der ja!
    Herlig....

    God klem på deg Søde.

    SvarSlett
  5. Å så gøy det må ha vært,håper eg og ein gang kan få være med på slikt treff:)
    Såg rett og slett koseligt ut:)
    Ein fine dag til deg!
    God klem

    SvarSlett
  6. Å, det så kjempekoselig ut :) Så moro med bloggtreff :) Kan tenke meg dere koste dere masse :)
    Og så artig med en gave og :)

    Ha en fin dag :)
    Klem Lisa:)

    SvarSlett
  7. Bloggtreff er jo så koselig.
    Bra du koste deg.
    Ønsker deg en fin dag
    klem

    SvarSlett
  8. Hei søte deg!
    Endelig fikk jeg besøkt deg, skulle ønske døgnet hadde flere timer og internetten var enda raskere.

    det var veldig hyggelig igår:)

    Ønsker deg en finfin torsdag!
    Stor klem

    SvarSlett
  9. hei :)

    Så koselig det hørtes ut. :) Og på Alvøen da. Der er det såå fint.
    Og koselig med de gavene.
    Sikkert kjekt å treffe så masse bloggedamer:)

    Ha en fin torsdag:)

    Klem Margareth

    SvarSlett
  10. Det er så kjekt på bloggtreff, litt skummelt og spennande før ein "kjem i gong" og så går skravla :) Har hatt gleden av å møta Maia sjølv, og ho er jo berre heilt herlig, så sprudlande og snill og skjønn!

    I morgon er det fredag, og siste dag i min "gamle" jobb. Litt vemodig, har vore der i sju år. Men eg er klar for nye utfordringar no :)

    Ha ein herlig fredag!

    KLem Eli

    SvarSlett
  11. Tusen takk for i går, det var veldig kjekt å treffe deg, og for en herlig kveld vi hadde med deilig mat og godt selskap :) frister til gjentagelse dette! *♥*

    SvarSlett
  12. Takk for i går! Det var veldig hyggelig å hilse på deg :)

    Gleder meg til å kikke rundt på bloggen din! Klem

    SvarSlett
  13. Det er sååå kjekt med bloggtreff, gleder meg veldig til vårt på lørdag;)

    SvarSlett