tirsdag 10. april 2012

SNIKTITT

- på vaskerommet...
- som har vært ( eller fremdeles er) under opp-pussing...

Tror vi ( les: min kjære ) snart har brukt over 1,5 år på dette prosjektet,men no nærmer vi oss VELDIG altså!!
Ganske kostbart og ikke minst kjedelig...
( og fruen i huset finner jo ALDRI på andre prosjekter underveis,hihi )

Vi har revet vegger,flyttet vegger,knust opp gamle fliser, lagt varmekabler,fliset gulv og (noen) vegger,panelt noen vegger og skiftet tak...
Nå mangler en glassbygger-vegg,listing og innredning.
JOOHOO!!

Dagens bilder blir noen detaljer...
( da resten ikke ser ut...dette rommet fungerer også som tre gutters garderobe,av alt det måtte medfølge... )




Glassflaskene er fra Ikea og Mekk til en billig penge, med stickers bestilt på nett også til en veldig rimelig pris. Boksen til vaskepulver er fra Kremmerhuset.



Masse kurver i forskjellige str fra Ikea. Disse rommer sokker,fotballsokker,undertøy og andre nødvendigheter som er lett tilgjengelig.  
  
Gleder meg til det er HELT ferdig!!

God kveld til dere alle!!

14 kommentarer:

  1. Hei på deg! Takk for koselige ord på min blogg=) og velkommen som følger=) Jeg tror jeg må legge meg til som følger hos deg også=) Likte bloggen din godt og fikk straks inspirasjon her også (holder på med å pusse opp hus vi også) litt slitsomt til tider som du nok vet men det er jo gøy også=) Ha en fin kveld! Klem fra Yvonne.

    SvarSlett
  2. Deilig med eget vaskerom! Det ønsker jeg meg også! Håper dere blir fort ferdig slik at du kan nyte det fullt ut :)
    -Bondekjerringa-

    SvarSlett
  3. BLIR NOK KJEMPEFINT - og i mellomtiden må man jo gjøre det beste ut av det. Herlig med flasker, skilt, boks og kurver.

    Klem

    SvarSlett
  4. Med så herlige detaljer blir det ferdige
    resultatet helt sikkert kjempefint. :))
    Klem Mette.

    SvarSlett
  5. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  6. Problem med kommenteringen jeg,sorry. :)

    SvarSlett
  7. Heisann :)
    Jeg har samme boks fra Kremmerhuset, fine de altså!
    Flasker med stickers til flytende vaskemidler, den ideeen likte jeg! Tusen takk :)
    Hvor på nett er det du bestiller stickers?
    Jeg har ikke forsøkt det enda...
    Ha en fin uke fortsatt!
    Klem

    SvarSlett
  8. Så flott vaskerom:) Veldig fint med de flaskeme. Dekorativt. Så flink du er.

    Da er det kjekt å vaske klær..


    Klem fra Margareth

    SvarSlett
  9. Å så flott vaskerom,likte veldig godt flaskene og skiltet med den bra teksten på :)
    Ein fin dag til deg!

    SvarSlett
  10. Fine detaljer fra vaskerommet ☺ likte veldig godt flaskene med div vaskemiddel ☺ fin kveld til deg ☺

    SvarSlett
  11. Hei! Så fint vaskerom:) Koselig blogg du har! Jeg har en liten overaskele til deg inne på bloggen min!

    Klem Camilla

    SvarSlett
  12. Så fint! Så ut som et veldig praktisk og gjennomtenkt vaskerom
    Ha en fin uke
    klem

    SvarSlett
  13. så lurt med vaskemiddel oppi slike fine flasker. og den vaskepulverboksen skal sjekkes ut på kremmerhuset! Takk igjen for gode tips Ingrid =D

    SvarSlett
  14. så lurt med vaskemiddel oppi slike fine flasker. og den vaskepulverboksen skal sjekkes ut på kremmerhuset! Takk igjen for gode tips Ingrid =D

    SvarSlett