fredag 6. april 2012

FAVORITTER

I anledning min "29-39" års dag fikk jeg såå masse fint...
Og en del av FAVORITT ønskene mine ble innfridd...
- Føler meg ganske så heldig -


Tine K lykt og blomsterkrukke...

Syns denne var utrolig fin altså...

Begger deler er kjøpt hos AC Home...

Vi holder på å pusse opp...ja...vaskerommet...

- lurer på om noen føler seg truffet?? Kan hende det blir kø foran vaskemaskinen no...NOT

Et BeckSønderGaard skjerf...

- og et armbånd fra Joy.


Jeg har fått mange "favoritter" fra mine "favorittmennesker"!!
 Gleder meg til å ta fatt på gavekortene...blir nok enda flere favoritter!!
GØY Å BLI "29-39" ALTSÅ!!


Kos dere masse denne langfredagen!!

11 kommentarer:

  1. Gratulerer både med dagen og de flotte gavene!
    Ha en flott og solrik dag :)

    SvarSlett
  2. Så masse fint du har fått. Kjempegøy med bursdager, hihi.. Kjekt med gode venninner og lage istand selskaper. Venninnene dine vet nok hva du liker ser det ut som.

    Ha en fin langfredag du og:)

    SvarSlett
  3. Så fine presanger, så heldig du er.
    Gratulerer med vel overstått :-)
    Ønsker deg en fortsatt fin påske :-) klem Anita

    SvarSlett
  4. Så mye fint du fikk, heldiggris! :)

    Ha en super langfredag!

    SvarSlett
  5. Å så fantastisk flotte gaver,du er virkelig blitt satt pris på:))gratulera med overstått:)
    Ein forsatt fin påske til deg!

    SvarSlett
  6. Wow... så masse fint du har fått, heldige deg:))
    Gratulerer så mye med vel overstått bursdag:)

    Ønsker deg og dine en fortsatt flott påske:)
    Påskeklem fra Marianne

    SvarSlett
  7. Ååå så nydelige gaver du fikk,
    heldig du var på 29 års dagen hihi.
    Klem Mette.

    SvarSlett
  8. Tusen takk for den koselige hilsenen inne hos meg, det er alltis så koselig med slike gode ord :)

    ÅÅ...såå nydelige gaver du fikk :) Og ikke noe er bedre enn da favorittønskene blir oppfyllt! :) Hvis de skiltene "virker" og det blir kø ved vaskemaskinen - så si ifra ;) Da går jeg til innkjøpt av de og ;) Kjempetøffe skilt :)

    Fortsatt god påske!
    Klem Lisa :)

    SvarSlett
  9. Så mange flotte gaver, du er heldig!
    Kos deg så mye på shopping! ;)

    Klem

    SvarSlett
  10. Så flotte gaver! Nei, bursdag blir vi aldri for gammel til og gledes over ;) blir 5 år hver bursdag, jeg! Hehe.

    Så herlige bilder fra selve dagen også!

    Ha en herlig påskeaften, vennen!
    Klemmer

    SvarSlett
  11. Hei på deg.
    Gratulerer så mye med overstått! Flotte gaver du har fått ;))
    Ønsker deg en fortsatt fin påske.
    Klem, Monica

    SvarSlett