onsdag 4. april 2012

MIN DAG

- i dag...
Fremdeles i trettiårene...
- et år igjen til å gjøre alt man må gjøre før man er...
- førti...?
Haha,tror det meste er gjort!!
Har iallefall hatt en SUPER dag sammen med min kjære familie,nå klargjøres heimen til sprell og morro med gode venner!! 


Hjemmelaget beta-suppe ala min kjære...

- med nybakt foccacia brød...

Og jammen har han ikke laget kake også...

- en fantastisk god blåbær-ostekake...

Sniktitt på bursdagsgave fra mine skjønne foreldre...


Ønsker dere en flott "påske-onsdag"!!

10 kommentarer:

  1. Hipp hurra og gratulerer så mye med dagen din idag! *synge bursdagssang* ;)
    Kooooooooos deg!
    Klem fra Bondekjerringa :)

    SvarSlett
  2. Gratulerer med dagen. :) Den ostekaka så helt nydelig ut nam. Jeg har laget pavlova i dag,god den også. Kos deg masse og ha en riktig GOD PÅSKE.
    Klem Mette.

    SvarSlett
  3. Gratulerer med dagen! Den ostekaken så skikkelig snadder ut! ..som klippet rett ut av en kokebok!

    Håper dagen blir skikkelig fin! Mange bursdagsklemmer fra meg =)

    SvarSlett
  4. Gratulerer såååååå mye med dagen! Håper dagen har vært super :)

    Og for ei herlig kake! :) Snadder!

    Kos deg masse videre og god påske!
    Klem Lisa:)

    SvarSlett
  5. Gratulerer så mye!
    Du har kos deg i dag :)

    Klem,
    Vicky

    SvarSlett
  6. Gratulerer så mye med dagen din igår!
    Menyen så jo deilig ut, og et fint dekket bord var det også :)
    Ha en flott påske!
    Klem Mirjam

    SvarSlett
  7. Gratulerer sååå masse med dagen i går!! Flotte bilder :)

    Klem

    SvarSlett
  8. Gratulerer med dagen! Håper du får en fin påske. Nydelig kake så det ut til:) Klem Julie

    SvarSlett
  9. Gratulerer med dagen sånn litt på etterskudd;)
    Håper du hadde en fin bursdag, kaka så i hvertfall nydelig ut!

    Ha en fin påskehelg!
    Klem Line E.

    SvarSlett
  10. Gratulerer så mye med dagen!
    Selv går jeg snart inn i trettiårene! I dag fikk jeg levert de tre første gavene fra venninner som ikke kan være med på festen. Så dette blir spennende! Håper du har festlige lag, både med venner og familie!

    Klem til deg

    SvarSlett