søndag 1. april 2012

EN AWARD...

- til meg...
En kjempekoslig overraskelse på bloggen lørdag morgen:
Jeg har mottatt en blogg-award fra Mirjam med den kjempefine bloggen  Mirjams Drøm :
"Du er en av mine favoritt-blogger,så jeg velger deg"

Sånn fungerer Awarden:
1. Linke til den man mottok awarden fra
2. Sende Awarden videre til 5 andre bloggere som har mindre enn 100 lesere
3. Svare på 5 spørsmål

Spørmålene er:

* Hvilke blogger følger du?
- Jeg følger mest interørblogger,men "detter" innom andre også,som matblogger og moteblogger.

*Favorittfarge?
- Hvit er favorittfargen i interiør sammen med jordfarger,grått og sort.

*Favorittfilm?
- Ser ikke så mye film,men den filmen jeg har sett flest ganger er Titanic

*Hvilket land drømmer du om å besøke?
- Har mange land på listen,men Thailand,Vietnam eller safari i Afrika står nok høyest.

Mine 5 blogg-awarder går til:


God søndag!!

9 kommentarer:

  1. Velfortjent :)
    God påske til deg!

    SvarSlett
  2. Gratulerer med award! Du er en av mine favorittbloggere også =) Velfortjent at du får en award!!

    Og..

    TUSEN TAKK for at jeg får en award av deg! Takk takk =)

    Bloggeklemmer fra Monica

    SvarSlett
  3. Så flott at den nå er gitt videre til noen flere fine blogger!
    Alltid koselig å kikke innom hos deg :)
    Fortsatt god påske!!
    Klem

    SvarSlett
  4. Tusen takk for de fine ord du legger igjen hos meg. Håper du har en fin søndag!

    SvarSlett
  5. Så koselig, tusen takk!
    Skal ta utfordringen i løpet av påsken.
    Setter stor pris på besøkene og kommentarene dine.
    Ønsker deg en kjempe fin påske.
    klem

    SvarSlett
  6. Vel fortjent, du har en nydelig blogg som jeg er innom hver dag. Alltid koselige innlegg, og tusen takk for fine kommentarer til meg. Blir kjempeglad for de.

    Ha en fin kveld:)
    Klem Margareth

    SvarSlett
  7. Så koselig å få en award:b Jeg fikk en slik koselig premie tidligere i uka jeg også:)
    Fant den fine bloggen din via fine friminutt - legger meg til som følger her hos deg.
    Titt gjerne en tur innom min blogg også:))
    En fortsatt fin kveld!!

    Klem Veronica

    SvarSlett
  8. Så koselig med award... :) God påske!

    SvarSlett
  9. Tusen takk - såå koselig :) !
    Jeg skal ta tak i det når jeg kommer meg hjem fra hytta :)

    Gratulerer til deg også da :)) Takk for fine kommentarer hos meg, du må gjerne legge deg til som følger ;)) hi-hi...

    Stor påskeklem fra meg =) !!

    SvarSlett