mandag 9. april 2012

SØNDAG PÅ EN MANDAG

2. påskedag...
Deilig med en siste fridag...

Påskepynten er nesten pakket bort...
Grillpølser i ovnen,inne... 
 
Joggeskoene har blitt våte...
Og en sjokolade er blitt fortært...


Blitt tilbrakt noen timer foran denne boksen i påsken...

Noen påskeblomster er det som står igjen av det gule...

Når været tilsier at det ikke "bør" grilles ute...så gjør vi det nesten inne...


Ellers er vi blitt ganske god i Angry Bird...
( En Ipad er jo en form for brettspill vel? )

En riktig god 2.påskedag ønskes dere!!

5 kommentarer:

  1. Høres ut som en perfekt slutt på påsken :)

    Og jammen ble jeg sulten og da jeg så de innbakte pølsene ;)

    Tusen takk for den koselige hilsenen inne hos meg :)

    kos dere med pølser og mandagskveld :) Og Angry Bird :)
    Klem Lisa:)

    SvarSlett
  2. Det på slutten av bildet der, så godt ut;) minner meg om barndommen....fint hos deg, Lousie...

    SvarSlett
  3. Jammen meg har påsken gått fort,og tida generellt:)
    Fine bilder,skulle gjerne smakt innebakte pølser,såg veldig godt ut:)
    Fin kveld til deg!

    SvarSlett
  4. Høres ut som dere har kost dere :)
    Godt å komme i gjenge igjen, men det er veldig herlig med fri! ;)
    Ha en fin uke!!
    Klem

    SvarSlett
  5. Så deilig! Høres ut som en herlig påske! Angry Bird er i bruk her også ja, guttene har lagt sin elsk på den og jeg må bare innse at jeg blir faktisk danket ut av en 8 åring. Likte forresten veldig godt den runde mørke puten din; den var lekker! Hvor fikk du tak i den? Ville også bare si at jeg er så glad for alle de koselige hilsnene du legger igjen på bloggen min; kan tro jeg setter pris på dem alle sammen! Ha en fin kveld, klem

    SvarSlett