fredag 13. april 2012

ENDELIG

- har to skjønnheter fått komme i hus...
To lampeskjermer fra Tine K, etterlengtet...
Bursdagspenger og gavekort...
Veien er heldigvis ikke så lang til en kjempefiiiin butikk:
AC Home

  

Syns bare de er kjempeskjønne...




Tror jeg må si at de er verdt hver krone!!
( Om min kjære er enig er vel en helt annen sak...hihi )

Og sånn så de gamle lampeskjermene ut... 

  Så nå er det bare å fortsette sparingen...
Har flere skjermer som kan byttes ut jeg!!

Gooood fredag ønskes dere!!

13 kommentarer:

  1. Å så heldig du er,de er jo bare lekre:)
    Har noko eg spare til og,glede meg til eg får ønskene mine i hus:)
    Ei fin helg til deg!

    SvarSlett
  2. Hei Ingrid:)
    Tines lampeskjermene er så flotte, så det må kalles vel anvendte bursdagspenger/gavekort. De vil du ha glede av i mange år...

    Karen

    SvarSlett
  3. Så utrolig fine lampeskjermer! De er absolutt verdt hver eneste krone :) Nydelige <3

    Ha en herlig fredag og god helg! :)
    Klem Lisa:)

    SvarSlett
  4. De var lekre! Grattis med nye skjermer, skjønner godt du er fornøyd:-) ha en fin kveld

    SvarSlett
  5. Kjempelekre! Kunne faktisk passa veeeeldig bra på kjøpmannsdisken min (he-he).

    En strålende helg ønskes deg!
    :)

    SvarSlett
  6. Hello snuppa.
    Ja snakk om nye lamper....ble veldig fint.
    Husker jeg riktig at du har bursdag snart eller har du hatt?
    Jeg har 23 april.hurra.
    Veldig stilig hos deg (og Rune da,he he).

    God helg da,hils til Mona når du ser henne:)

    Klem klem

    SvarSlett
  7. Så fine! God fredag til deg også.

    SvarSlett
  8. Mhmmm - elsker Tinke K skjermane. Heldige HELDIGE deg :) Eg har så lyst på ein stor i taket, men når eg ymta frampå at eg ønska å skifta ut taklampen over spisebordet så kom Herr Fryd fram med peikefingeren og eg fekk beskjed om å skamma meg... Skal sei altså... der hadde han heftige meiningar gitt...

    Du må ha ein nydelig fredag og ei herlige helg!

    Klem Eli

    SvarSlett
  9. Kjempe fine skjermer! Er jo som å få ny lampe bare ved å bytte skjerm :) TineK har så mye fint ♥

    Ønsker deg ei fin helg!

    SvarSlett
  10. De skjermene var veldig fine!
    Skjønner godt at du vil ha flere av de ;)
    God helg til deg!
    Klem klem

    SvarSlett
  11. ååå slike lampeskjermer er så flotte!! grattis med nye! god helg og klem! :))

    SvarSlett
  12. Lekker lekker! Jeg er fan nr 1 av AC home og Tine k, det ble skikkelig lekkert. Hvor har du funnet lampe foten. Jeg har Tine k sin, men den koster en fot og en arm;) hehe...hadde vært morsomt med et alternativ til fot. Og den var perfekt!

    SvarSlett
  13. Hei Lisette!!
    Ja,AC Home er en herlig butikk...farlig herlig!!
    Lampeføttene har jeg hatt i mange år,kjøpte dem i en "rotebutikk" som hadde konkursutsalg,så aner desverre ikke hvor de opprinnelig er fra!!
    Og heldigvis passet de drømmeskjermene!! ;-)

    SvarSlett