søndag 29. april 2012

GOD MORGEN KJÆRE

Skal det være en nymalt vegg til frokost?

Min kjære er sikkert sååå fornøyd med at han tydeligvis får sove lenge i dag...
MEN han vet jo ikke hva som venter når han vil ha seg en frokostbit etterhvert...

Fruen i huset har igjen slått av IMPULS-KONTROLLEN...
Så i dag blir det nymalt kjøkken til frokost!!

For de som kjenner meg godt vet at fruen blir pittelitt abstinent når ikke hun får svingt malerpenselen jevnlig...
Så godt kjenner heldigvis min kjære meg og, han syns nok det fint også..hihi!!



Halveis i prossessen...

Går fort når det bare er en vegg som skal males!!

Ha en strålende søndag kjære dere!!
Her skinner solen som bare det,så malerpenselen får nok svingt seg ute også i dag!!

13 kommentarer:

  1. Å...For en nydelig farge Ingrid,lekkert ble det!
    For en vakker utsikt også......tenker Rune blir fornøyd jeg;)
    Vet du liker å male og kan ALDRI glemme i 1993 da du skulle hjelpe meg å male stuen i ferskenfarge.....SÅ....trakket du oppi 10 liters spannet....rett oppi....vi lo og lo og sporty som du er, lo du masse du og.Herlig!

    God søndag du flinke søte;)
    Kram

    SvarSlett
  2. Haha Camilla,den hadde jeg nesten glemt...e det mulig??
    Jaja litt humor-innslag i malerarbeidet er jo kjekt det!! ;-)
    P.s no e han stått opp,er fornøyd...(ivertfall med å få vasket bak\under kjøleskapet,for det hakkje eg tid til)
    klm til deg!!

    SvarSlett
  3. Det ble kjempefin Ingrid!
    Fin søndag til deg :)
    Vicky

    SvarSlett
  4. Hei Ingrid :)

    Så flink du er tidlig på morgenen! Og for en lekker farge! :) Godt å se at det er flere som skrur av impulskontrollen ;)

    Nydelig kjøkken du har :)
    Tusen takk for så koselige hilsener inne hos meg - det setter jeg såå stor pris på :) Alltid så koselig med diene gode tilbakemeldinger :)
    Klem Lisa:)

    SvarSlett
  5. Men herre så produktiv du er på morgenkvisten! Så flink du er :))) Fint ble det, tenker mannen ble overrasket!
    Håper du har hatt en fin dag! Klem fra meg :)

    SvarSlett
  6. Så flink og effektiv du er altså og fargen var såå lekker,kjekkt med forandring:)
    No glede eg meg til å få av bunaden,kjenne den presse på etter all maten;)
    Ein fine kveld til deg!

    SvarSlett
  7. Hei Ingrid :)
    Så fin farge du har valgt! Ble superfint :)
    Her svinges kosten på siste strøk på loppis-skapet, gleder meg til det er ferdig og på plass ;)
    Takk for dine fine ord hos meg!
    Gleder meg til Gve-away hos deg.
    Nyt kvelden!!!
    Klem

    SvarSlett
  8. Ble kjempe fint!
    Hva sa mannen da han kom ned til frokost?
    Ønsker deg en knall fin uke
    klem

    SvarSlett
  9. Det ble så fint, jammen er du
    effektiv jeg er imponert :-)
    Ønsker deg en fin uke, klem Anita

    SvarSlett
  10. Fin farge da!
    Og nydelig utsikt ♥

    Nyt siste rest av søndagen :)

    SvarSlett
  11. Her snakker vi en effektiv morgen! Slik er de ikke her i huset for å si det enkelt.. ;)

    Hører at dere koste dere på onsdag. Jeg var dessverre ikke i form og trengte å slappe av hjemme..

    KLem

    SvarSlett
  12. Hehe...fantastisk!! Rålekkert, så god du er! Kjenner godt til dn abstinensen der ja, her hadde jeg valgt farg til stua og malt tre vegger før mannen kom hjem fra jobb. Ikke mye delaktighet der nei, men av og til bare vet n jo at fargen vil gå rett hjem, og da er det jo bare å gå igang. Ofte r de jo glade for å slippe jobben også;)Kos dg med resten; skal du ta det idag? Jeg må bare si at jg koser meg så her hos dg, og tusen takk for alle de koselige kommentarene inne hos meg. Alltid en like stor glede! Stor klem

    SvarSlett
  13. Wow - jeg er imponert! Og det vil jeg tro mannen var også:-) Tenk å våkne opp til nymalet vegg til frokost. Herlig:-). takk for koselig kommentar hos meg:) Jeg er sikker på teakmøblene mine hadde blitt fine malt, men jeg vet jammen ikke om jeg gidder... Vi har hatt dem i 12 år og jeg er litt "ferdig" med dem. Men benken skal få stå på en annen terrasse vi har. Men som den er tror jeg. Ha en fin kveld, Klem

    SvarSlett