onsdag 23. mai 2012

VINNEREN BLE...

TAMTAMTAM...

MASSE, MASSE LODDER...

STØRSTE STOREBROR TREKKER...

- OG DEN HELDIGE BLE:



DEN SUPERFINE BLOGGEN "LITT SLITT& LITT HVITT"
- En superfin blogg jeg er innom hver dag
- Vakre bilder og inspirerende innlegg
- Damen bak bloggen er herlige Lisa som det virkelig er verdt å bli "kjent" med

Send meg adr din på mail: ingridskogen@live.no

Så kommer det pakke i posten om noen dager...
klm ingrid l

Tusen takk til alle dere andre som ville være med, jeg har oppdaget mange nye flotte blogger som jeg vil besøke fremover!!

Finfin dag ønskes dere alle!!




7 kommentarer:

  1. Den bloggen som vant er kjempefin. Ha en fin dag :)

    SvarSlett
  2. Gratulerer til Lisa,bloggen hennes e vel verdt et besøk,kjempefin blogg:)

    Fine dag til deg!
    Klem

    SvarSlett
  3. God morgen:) Så kjekt at det var skjønne Lisa.

    Ønsker deg en fin dag til deg:)
    Klem Margareth

    SvarSlett
  4. Gratulerer ti vinneren!

    Ønsker deg en fin fri dag ;)

    Vicky

    SvarSlett
  5. Ååå...nå ble jeg sååå glad!!!! :) Tusen tusen takk, søte Ingrid Louise!! Tenk at jeg vant den nydelige premien - jeg som har blitt så glad i Tine K etter å ha sett det hjemme hos så mange bloggere, og nå får jeg duftlys og servietter :) Og en herlig sticker til vaskerommet - det passer perfekt, for jeg driver å gjør det litt koseligere der :)

    Tusen takk for så fine ord du skriver om meg, vennen - utrolig koselig å høre :)

    Skal sende deg en mail med adressen :)
    Ha en herlig soldag, og kos deg masse :)

    Solklem Lisa:)

    SvarSlett
  6. Hei Ingrid!
    Lisa fortjener virkelig en premie, dette var flott :)
    Håper du også har hatt en fin dag!
    Ønsker deg en nydelig kveld;)
    Klem Mirjam

    SvarSlett
  7. Gratulerer så masse til heldig vinner:)

    SvarSlett