onsdag 30. mai 2012

DETALJER

- på terrassen...
Ble veldig fornøyd når de gamle teak møblene ble malt hvite...
Tre strøk får holde for i år...

Detaljer i sinkfarge...
Synes sink er fint til det meste...
Både ute og inne...

En lobelia i snarlig blomstring...
Blå...




Jeg har fått sånn derre melding om at jeg har brukt opp bildekvoten min...
Kan kjøpe mere plass...eller fjerne gamle innlegg...
Har lest om flere her inne som har fått samme melding,er det bare til å kjøpe mere plass eller?
Akkurat nå har jeg fjernet bilder fra gamle innlegg,men det ble jo ikke fint...
HJELP!!

En superfin dag ønskes dere alle!!

15 kommentarer:

  1. Nydelig detaljer!
    Jeg trenge tips om det også! Min bildekvoten er snart tømt og er ikke sikker på hva skal jeg gjøre!! :)

    Ha en fin dag!

    SvarSlett
  2. Hei søte deg :)

    Nydelige detaljer på terrassen din :) Hvite møbler er så fint, da kommer alle andre detaljer så fint frem og :) Helrige lobelia - nydelig blomst :)

    Jeg har sett at fler skriver det samme, og tror noen løste det ved å kjøpe seg større kvote. Tror det kostet bare noen få kroner. Men jeg er ikke helt sikker. Håper noen har et bedre svar, for er ikke noe moro å måtte slette unna gamle bilder.

    Ha en fin onsdag, vennen :)
    Klem og kos Lisa:)

    SvarSlett
  3. Hei, ja jeg vet om folk som har kjøpt mere plass. Selv lagrer jeg alle bildene i Flickr og bruker html koden derfra for å få de i bloggen. Tror kanskje jeg ikke bruker opp plassen i bloggen da.

    SvarSlett
  4. Jøss, viste ikke at man hadde en kvote engang jeg :( så kjedelig da..blir jo ikke fint å fjerne bilder fra innleggene?

    Men! møblene dine ble veldig fine, mine ble brått veldig stygge :/ hmm...de står nok et år til..
    Lobelia er nydelig, men jeg klarer ikke å holde liv i de - jeg er håpløs med blomster desverre...
    Fiiiin dag til deg !!

    SvarSlett
  5. Hei Ingrid!
    Så flotte bilder og nydelig pynt:)
    Jeg har fått samme melding og har kjøpt mere kvote.
    Satser på at det ikke er noen problemer med det ;)
    Kan jo ikke fjerne bilder, det blir jo kjedelig!!
    Fin dag videre til deg :)
    Klem

    SvarSlett
  6. Så fine møblene ble, kan tenke meg du har
    hatt mye arbeid med å male dem!
    Vi skal kjøpe nye utemøbler i år. Må bare vente
    på skattepengene:)).
    Ha en flott dag.
    Klem Veronica

    SvarSlett
  7. Hei på deg.
    Så flott møblene dine ble (litt av en jobb)!!
    Fine bilder av koselige detaljer ;))
    Smil og klem fra Monica

    SvarSlett
  8. Så flotte de blei,du har så fin uteplass:)
    Det er veldig kjedligt med bildeopplastninga,eg hadde ikkje lyst til å kjøpe så eg sletta 100 innleggsom eg ikkje var så fornøyd med,litt dumt det men eg såg ingen annen vei då,men har høyrt at mange kjøper meir plass,håper du finner ei løysing på det:)
    Forsatt fin dag til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  9. Så gøy med terrassebilder nå om dagen!
    Du har det så fint ♥

    Tusen takk for boktips! Det skal sjekkes ut :)

    Når det gjelder bildekvoten på bloggen, så har jeg hørt noe om at du f.eks kan slette noen bilder i Picasa. Bildene lagres jo der.
    Har ikke prøvd det selv altså.

    Fin dag til deg også!

    SvarSlett
  10. Så søtt med de hjertene på stolene! Fine bilder :)

    SvarSlett
  11. Hei!
    Dette ble kjempe fint:) utrolig hva litt maling gjør, også så herlig med de hjertene på stolene:)
    Ha en strålende kveld

    Klem Merete

    SvarSlett
  12. Hei !

    Har gjort det samme her- malt de brune stolene og bordet. Legger meg til som følger og i samme slengen kan jeg fortelle at jeg har en give away inne hos meg :) Liker bloggen din godt !
    Det med at bilde kvoten er brukt opp vet jeg ingenting om...hmm....

    Klem Monica

    SvarSlett
  13. Hei Ingrid.

    Så fine møblene ble. Og med de zinkhusene ble det kjempekoselig.
    Hvite møbler er så reint og vakkert til sommeren.
    Og å pynte bordet i alle mulige farger.

    Jeg kan ikke hjelpe deg eng, dette med bilder. Men synd å slette da..
    Får vel beskjed om dette jeg og snart.

    Jeg ønsker deg en fin torsdag.
    Klem Margareth

    SvarSlett
  14. Hei skjønning!
    Så fint det ble med hvite møbler,skjønne hjerter
    du har på stolene også.
    Nå må bare varmen kommme tilbake,er jo småkaldt nå....
    Tusen takk for så skjønne hilsner hos meg!

    Kraftig klem Camilla

    SvarSlett
  15. Fant veien inn hit til deg via "Litt slitt & litt hvitt", kjekt å droppe innom nye spennende blogger.
    Herlige teak møblene ble - hvilken type maling gikk du for? Må ta en runde på hagemøblene i år og vurderer å gå for båtmaling. Lei av at det ikke holder seg :)

    Angående bilder - har det noe å si hvilket format du legger bildene ut i? Kan du justere ned størrelsen noe? Lykke til ihvertfall!

    Birte

    SvarSlett