søndag 6. mai 2012

ENDELIG

- er sønnen blitt 18 år!!
- og endelig fikk moren lov til å pynte litt !!

Festen i går gikk greit...
Vi har bare vasket gulvene 3 ganger i dag...
Serviettene fikk ungdommene definitivt bruk for...
Mine hvite sofaer er ikke hvite lenger...

Men man blir bare 18 en gang...
- og en fest holder det!! Haha!!
Blir ingen blogg-innlegg av festen i går...

- men fra dagens festligheter kommer det noen bilder:
Fikk boltre meg litt mer med pyntingen i dag altså!!

Bordet dekket i grått,beige og sort...
Og brownies er fremdeles favoritten...

Krusedullene fikk være med på festen i dag også...



Noen ROSA roser snek seg jammen innimellom...

Min kjekke 18 åring...
Nå blir det sofaen & meg...
( selv om den er grønn flekkete... les: zalo )

NYT SØNDAGSKVELDEN!!


10 kommentarer:

  1. Å Ingrid....For en vakker gutt,har jo ikke sett han siden han var liten....Ikke så rart han er nydelig med De foreldrene.....

    Kjempefint pyntet også!
    God klem

    SvarSlett
  2. Hei vennen :)

    Gratulerer så mye med din fine 18-åring!! :) Og kan tenke meg at den hvite sofaen ikke er like hvit lenger ;)

    Så nydelig du har pyntet til selskap i dag :) Rosene, krusedullene også nydelige brownies da :) Herlig :)

    Tusen takk for så koselig hilsen inne hos meg :) Setter så pris på alle de gode ordene fra deg, det er alltid like koselig å lese :)

    Nyt sofaen og kvelden :)
    Klem og kos Lisa :)

    SvarSlett
  3. Ja, tenk årene går fort - 18 år! En stor dag:))
    Tenker at det er godt det er 9 år til min eldste blir 18:)
    Men plutselig er den dagen der, hihi.
    Du får, velfortjent, slappe av på sofaen i kveld!!
    Brownies er og blir en slager for store og små:))
    Klem Veronica

    SvarSlett
  4. Gratulerer med 18-åringen!! Kan tenke meg de koste seg i hvite sofaer... Men som du sier, blir jo bare 18 en gang i livet:) Legger meg il som følger hos deg, for her var det koselig å være! Ønsker deg en fin søndagskveld!

    SvarSlett
  5. Nydelig dekket bord ( og flott anomi servise og servietter;)). Tenker dere har hatt n flott dag, kos deg i kveld! Flott bilde av sønnen din også;)!

    SvarSlett
  6. Så flott 18 åring,kan tenke meg det var litt å vaske og rydde,men men de koste seg nok masse:9
    nydelige Bilder av et flott pynta bord:)
    Ein fin kveld til deg!
    klem

    SvarSlett
  7. Flott bord og flott jubilant, veldig pen gutt du har!
    Håper sofaen har vaskbare trekk ;) Og hvis ikke, har dere et varig minne fra en sikkert kul fest ;D!

    SvarSlett
  8. Hei. Så utrolig flott gutt du har.
    Han smelter nok mange pikehjerter tenker jeg.

    Har lest inlegget under her, haha..måtte le litt. Så typisk altså..
    jeg tenker de har kost seg masse.

    Og så vakkert du har pyntet idag. Kjempefint.

    Gratulerer så masse med 18 års dagen til gutten.

    God natt fra Margareth

    SvarSlett
  9. Gratulerer med 18 åringen=)! Ser ut som en flott ung mann!! Herlige bilder og et nydelig dekket bord!!

    Finfin ny uke til deg=)!
    Klemmer!

    SvarSlett