tirsdag 8. mai 2012

BRYLLUPSDAG

I dag har jeg og min kjære 10 års bryllupsdag!!
( og har vært et par akkurat dobbelt så lenge... )

Vi har feiret hver for oss...
Jeg på kveldsmøte med jobben,han på 2 fotballkamper...
Men på torsdag reiser vi på langweekend så litt markering blir det jo...
( jeg blir mulig litt distrahert...stooore shopping-muligheter der vi skal...men også store fotball\øl\vente-PUBER ... )


En hortensia fikk jeg...av ham...


Og denne nydelige buketten fikk vi sammen...


Jeg rakk desverre ikke innom noen butikker i dag altså...

På bryllupsdagen for 10 år siden...
Vi giftet oss altså på Frigjøringsdagen i 2002...
( På en onsdag... )

Superduper kveld ønskes dere!!

7 kommentarer:

  1. Gratulerer så masse!!! ♥ Der er en kjempefin par ♥

    Vicky

    SvarSlett
  2. Gratulere så masse,dere var et nydeligt brudepar synest eg,så kjekkt med ein weekend bort,kjekkt å komme seg bort og kose seg:)
    Me gifta oss for snart 13 år sia,eg klarer å huske antall år siden ho eldste er akkurat 1 år yngre,så då plusse eg på et år på hennes alder så
    Får eg rett antall år,hihi:)
    Fine kveld til deg!

    SvarSlett
  3. Gratulerer sååå mye, vennen! :) For et nydelig par dere er :)
    Så koselig med blomst, og ikke minst en weekendtur :) Man trenger noen sånne dager innimellom :)

    Tusen takk for så koselig hilsen hos meg :) Det gjør meg så glad :)

    Ha en kjempefin bryllupsdag-kveld og kos deg:)
    Klem og kos Lisa:)

    SvarSlett
  4. Å skjønne Turtellduer
    Hjertelig tillykke Ingrid og Rune.

    Goooood klem til begge to.
    Camilla

    SvarSlett
  5. Gratulerer med bryllupsdagen. Gu så flott å være sammen så lenge..
    Jeg er skilt og har 2 barn med 2 forskjellige pappaer.
    Det må være fint å være sammen om alt, og så ønsker jeg dere lykke til videre.

    Så flotte dere var på bildet, og sikkert like flott idag.:)
    Ha en riktig god tur, og kos dere.
    klem fra Margareth

    SvarSlett
  6. Gratulerer så mye med den store dagen ! Godt jobba ;) ! I august har jeg og Lars 11 års bryllupsdag, nesten litt rart å ha vært gift så lenge - tiden går så fort !! Koselig å dra på tur å feire, vi dro en uke til Monacco, med barna ;) hadde ikke samvittighet til å dra uten ;)))

    SvarSlett
  7. Gratulerer med overstått brullupsdag.
    Flotte blomster og heldige deg som skal på weekend tur.
    Kos deg :-) klem Anita

    SvarSlett