onsdag 2. mai 2012

GRÅTT

Den nesten nymalte kjøkkenveggen ble jo grå...
( har den samme fargen på en fondvegg i stuen også )
Samme gråfarge...men allikevel ulik...

Her det ferdige resultatet!!
( et bilde tatt i dagslys og et på kveldstid )





Jeg syns fargen er kjempefin,og det frister veldig å male hele stuen\kjøkkenet i samme...
( men der har jeg forløpig fått NEI av min bedre halvdel...akkurat som om han merker forskjell...hihi )
Jeg er ikke blitt lei det hvite,men veldig kjekt med forandring...
( og ALT det andre er jo for det meste hvitt )
Litt lei er jo lov...?

Men,men får vel holde meg til malerkosten utendørs tenker jeg!!
( siste strøk på hagemøblene i dag )


Ha en strålende onsdag!!

( HUSK GIVE AWAY PÅ INNLEGGET UNDER )

9 kommentarer:

  1. Så fint det ble... Jeg er veldig glad i grått og liker så godt den kontrasten det gir mot hvit.
    Er absolutt lov å være lei hvitt!

    Ønsker deg en knall fin onsdag
    klem

    SvarSlett
  2. Kjempefin! Kontrasten mot hvit er nydelig, men også med blå toner som jeg trur de er fine nå i sommer.

    Kos deg ute med malekosten! Jeg er hjemme med lilebror, formen er ikke bra og vi koser oss inne :/

    Vicky

    SvarSlett
  3. Nydelig og flott med grått!
    Første gang jeg er inne på bloggen din - kommer tilbake snart :)
    Klem Anette

    SvarSlett
  4. Kjempefin farge :) Jeg er også veldig glad i grå, har det på vinduskarmene :)

    Jeg har også fått lyst på å få inn litt nye farger, selv om nesten alt er hvitt, så her har det blitt den lyse blå som har fått kommet inn :) Moro med litt duse farger :)

    Kos deg med hagemøbelmaling - herlig ute i sola nå:)
    Tusen takk for kjempekoselig hilsen inne hos meg - det setter jeg så pris på :)

    Klem og smil Lisa <3

    SvarSlett
  5. Så fint det blei,det er jo fint å bryte litt,eg har nesten alt kvitt og har tatt vegger med tapet for å bryte med alt det lyse;)
    Me malte hagemøblene kvite igår og for ein forskjell,godt når det er gjort:)
    Ein fin dag til deg!

    SvarSlett
  6. Det ble veldig fint, ja! Litt spennende å finne på noe "nytt", men ikke farlig når resultatet blir så bra. :)

    Takk for mange hyggelige kommentarer inne hos meg.

    Ønsker deg en flott dag!

    Klem
    :)

    SvarSlett
  7. Virkelig fin gråfarge, det ble så fint.
    Lykke til med utemaling i dag.
    ha en fin kveld, klem Anita

    SvarSlett
  8. Så flott det ble! Skikkelig lekkert! Likte veldig godt klokken din også. Lykke til med kjøkkenet;) Klem

    SvarSlett
  9. Hvis han ikke merker forskjell er det jo bare å kjøre på da ? ;D he-he..
    Kjøkkenet ble valdig fint ihvertfall!

    Utsikten fra vinduene ser helt fantastisk ut!!

    SvarSlett