søndag 20. mai 2012

UTEROM

Endelig,endelig...
- skinner solen...
- og det er meldt sommertemperaturer ( 20 + + ) hele neste uke...

LOVELY!!

Så nå er vi klar for å være masse ute og vi begynner å bli ferdig med litt planting og hagearbeid!!
( må nok desverre frem med malekosten og male rekkverk... liker IKKJE )

Noen bilder fra våre uterom:


Grillhus på nedsiden av huset vårt...
( som desverre er alt for lite i bruk )

Lun og god plass hvor kvelds-solen varmer...

På fremsiden av huset har vi en stor terrasse hvor vi har en pavliong...

Her oppholder vi oss mest...

Utenfor stuen har vi en terrasse til, som sakser med den andre...

Her har vi også kvelds-sol, så her er det fint å sitte en sommerkveld...

Til tross for en meget sen hjemkomst i natt\morges så kjenner jeg det kribler litt i hagefingrene... enn så lenge...

Ønsker dere en solrik og fin dag!!


9 kommentarer:

  1. Ja er det ikkje herlig,fantastiske deilige sola som gjør godt for alt:)
    Så flotte uteplass dere har,så fint,må være herlig å holde på ute der:)
    Kos deg i sola:)
    Klem

    SvarSlett
  2. Så fint dere har det ute :)

    Ønsker deg en god søndag :)

    Klem

    SvarSlett
  3. Kjempefin ute plass dere ha! Her jobbe G på bak siden av huse å forbedre til den nye terrase gulve. Gleder meg til å pynte Morocco style!! ♥

    Kos deg i sol!
    Vicky

    SvarSlett
  4. JA............SOOOOOOOOOOOOL....
    Så deilig! Vi og er ute i dag-bare innom full fart.
    Herlig uteplass Ingrid.
    Solskinnsklem til deg;)

    SvarSlett
  5. Ja, det er en sann glede å se på værmeldingen for dagene framover ;-) Jippi sommer & sol!
    Og tusen takk for hyggelige hilsner inne hos meg og TAKK for at du stemte på meg.
    Wow - jeg vant! Nesten litt uvirkelig - jeg er helt i skyene ;-)

    Gleder meg til å reise til Rosendal og nyte flotte dager der. Litt av en premie!

    1000 klæmma

    SvarSlett
  6. Hei vennen :)

    Ja, er det ikke herlig med sol? :) Dette er så godt :) Endelig en skikkelig smak av sommer :)

    For en fin uteplass dere har - der har dere mange muligheter til å kose dere i nydelig sol :)

    Tusen takk for så koselige hilsener inne hos meg vennen - setter så pris på det :)

    Kos deg i solskinnet :)
    Klem Lisa:)

    SvarSlett
  7. Hei Ingrid!
    Så mange fine uteplasser dere har!
    Jeg liker så godt det hvite bordet ditt ;) Det er nydelig!
    Endelig kjennes varmen her også, det er fantastisk :)
    Vi har hatt en flott dag.
    Tusen takk for dine koselige ord!
    Spent på å høre hvordan det går med vaskingen av ektorp trekkene.
    Fin kveld til deg!
    Klem Mirjam

    SvarSlett
  8. Herrrrlig:)
    her har det vært strålende sol og sommer i dag:)
    Flotte bilder ♥
    Ser du har den fine salatbollen jeg ønsker meg:)

    HA en fin fin kveld:)

    SvarSlett
  9. Hei!
    Tusen takk for kjempe koselig kommentar du har lagt inn til meg:) så koselig at du fant meg, for da oppdaget jeg nok en herlig blogg:)
    Legger meg til hos deg:) kjempe koselig blogg du har!

    Klem Merete

    SvarSlett