søndag 13. mai 2012

FORTSETTELSEN...

- på de grå veggene...

Har kommet hjem etter fire herlige dager i København...
Så et kjapt innlegg om den "nyeste" GRÅ veggen som jeg klarte å få malt ferdig før jeg dro!!

Så nå er hele langveggen blitt grå,og tror det ble helt rett!!
( Og han som sa at flere grå vegger skal vi OVERHODET ikke ha...han så det ikke før det ble poengtert...)


Denne veggen henger sammen med den allerede grå kjøkkenveggen...
Så det ble naturlig nok mer helhet...

Fint sammen med alt det hvite...

- og andre farger...

Men nå har jeg lovet male-pause...
( Men ikke HVOR lang da...)

En strålende søndagskveld ønskes dere alle!!

Stort velkommen til nye følgere,kjempekjekt!!
Skal titte innom dere alle!!

11 kommentarer:

  1. Hei Ingrid!
    Så flott det ble med mer grå vegg!
    Hvitt og grått er nydelig sammen :)
    Håper du har hatt en fin søndag ;)
    Vi har vært i dyreparken, så hadde vært glede for litt mer enn 11 varmegrader men men.
    Der koser man seg jo nesten uansett!
    Fin kveld videre til deg!
    Klem

    SvarSlett
  2. Hei og velkommen hjem igjen :)
    Håper du har hatt en fin tur.

    Så fint det ble med grå vegg.
    Du er flink å male.

    Ha en fortsatt fin kveld skjønne deg.
    Klem Margareth

    SvarSlett
  3. Ble kjempefint!
    Hvilken gråfarge er det?

    SvarSlett
  4. Velkommen heim igjen,godt med ein tur og litt avbrekk i kvardagen:)
    Synest det blei veldig fin farge!
    Fin kveld til deg:)
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  5. Velkommen tilbake til deg også:). Danmark er et nydelig land:)
    Så fint det ble med grå vegg - får fram det hvite på en flott måte:))
    Ha en flott ny uke.
    Klem

    SvarSlett
  6. Velkommen hjem igjen turtellduer.
    Har nå tenkt på Dere......tenker Dere har hatt det fint!
    Nydelig stue Ingrid,helt rett farge ja.

    God klem fra meg;)

    SvarSlett
  7. Hei søte vennen :)

    Velkommen hjem!! Så herlige med en Københavntur - en nydelig by, spesielt om våren :) Kan tenke meg dere koste dere :)

    Så fint det ble med langveggen grå - en kjempefin farge :) Passer veldig fint til det hvite :)

    Ha en fin søndagskveld :)
    Klem og kos Lisa:)

    SvarSlett
  8. Så lekkert!
    Finnes så mange fine gråfarger. Tidløst også. Maler huset utvendig i en gråfarge. Tror det blir så bra :)

    Ha ei fin ny uke!

    PS: København høres herlig ut :)

    SvarSlett
  9. Tusen takk for fargekoden! Det var jo skikkelig lekkert hos deg da;) Likte godt tallerkenhyllen med blader i;)

    Jeg skal gjøre malingsinnkjøpene på fredag, og så blir det maling i helgen. Da kommer det nok fortløpende oppdateringer på bloggen, så koselig om du titter innom.

    Ønsker deg en koselig mandagskveld.
    Klem fra Christine

    SvarSlett
  10. Dette var da en aldeles nydelig gråfarge. Bloggen din er et nytt bekjentskap for meg, nå skal jeg titte litt mer rundt her. Legger meg liksågodt til som følger jeg.

    Ha en flott 17 mai selv om været her på vestlandet visstnok ikke blir det beste.

    Klem fra Kari

    SvarSlett