torsdag 31. mai 2012

EN BUKETT...

- uten stett!!

Riviera Maison har masse, masse fint...
Jeg har lagt min elsk på champagne-glassene deres uten stett...
( Og når de attpåtil var blitt halv pris så... )

Så da kan kjøleren stå klar med glass og flaske...
( Til anledningen byr seg... )

Og jeg kan begynne å samle videre...
( På vinglass, ølglass, vannglass osv.osv... )


Praktisk ( ? ) og greit å ha glassene rett i kjøleren...
Blir bedre plass på bordet da...


Har festet hampetau rundt hver glass, som jeg henger navnelapp på...
DET er ivertfall praktisk !!

Så var jeg jo nø(d)tt til å ha disse søte små lysglassene i samme serie...
Fin til å ha nøtter og sånt i !!


Ha en trivelig torsdag!!
( Jeg er fortsatt i streik... hmm... vet ikke helt hva jeg skal mene, men får prøve å gjøre noe vettugt ut av dagene... )

OG: HJERTLIG VELKOMMEN TIL NYE FØLGERE!!
Kjempekoselig!!

OG TIL ALLE DERE SOM LEGGER IGJEN SÅ KOSELIGE KOMMENTARER:
Tusen takk!!

8 kommentarer:

  1. Hei søte deg :)

    For noen flotte glass! De var kjempefine :) Og så til halv pris også, da må man bare slå til :)

    Kjempesmart med hamptau og navnelapp, det skal jeg jammen huske til neste gang :)

    Ikke så lett dette med streik, men får håpe det blir en ordning som alle blir fornøyde med snart :)

    Ha en fin dag, vennen :) Jeg har forresten tent det ene lyset, for ei utrolig god duft <3

    Klem Lisa:)

    SvarSlett
  2. Utrolig fin serie. Veldig kjekke de glassene der.
    Ønsker deg en knall fin dag
    klem

    SvarSlett
  3. Så knallfine glass,er jo kjempekjekkt å ha noko å samle på:)
    Håper streiken snart er slutt og at ein får noko ein er fornøyd med:)
    Fine dag til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  4. Kjempeflotte glass:) Ønsker deg en fin kveld! Klem

    SvarSlett
  5. Fiine glass:) Klem Julie

    SvarSlett
  6. Hei!
    Så koselige glass:)
    Ha en strålende helg

    Klem Merete

    SvarSlett
  7. Hei så flotte stilige glass.
    Og så smart med hapmetauet med navn på.

    Ja Malin ble kjempefornøyd med rommet sitt. Hun sa at her kommer hun til å kose seg. Og nå sitter hun der i godstolen sin og er så glad for at eksamen er over.
    Drømmen er å ha en kjellestue som ungdommen kan bo i. Og jeg tenker gutten din er fornøyd med møblene fra mor. :) Du har sikkert bare fine møbler uansett. :)

    Ha en fin fredag og kos deg. Så får vi håpe at de finner en løsning på steiken etterhvert. Er litt krise med bosset her i huset. Gleder meg til den streiken er over..

    Klem fra Margareth

    SvarSlett
  8. Hei på deg.
    He, he.. både praktisk og flott, en bukett med glass;))
    Elsker glassene fra Riviera, jeg har 6 store vinglass, kanskje de trenger selskap av noen lekre vannglass ;)
    Ønsker deg en riktig fin helg.
    Smil og klem fra Monica

    SvarSlett