torsdag 14. juni 2012

VINNERLYKKE

Jeg har vært så heldig å vinne en Give Away hos ROSEHAGEN!!
En oppskriftsbok for nybegynnere til å sy forskjellige lappe-teknikker med symaskin...
Det passer meg helt supert, for jeg er ikke helt "bestevenn" med symaskinen min ennå...
Fikk den til jul, og det eneste jeg kan er å sy firkantete putetrekk!!
Så nå får vi se... hva jeg, boken og symaskinen kan trylle frem!?
Fikk også med noen supersøte stoff-biter med pusekatter på...
Så da blir det iallefall en pute til Pepsi-pusen vår!!


Kjempekjekt å vinne altså!!

TUSEN TAKK til ANN-MARI
- med den kjempefine bloggen ROSEHAGEN

Fortryllende torsdag til dere alle!!

4 kommentarer:

  1. Det var da som bare...skal si du har vinnerlykke!
    Så gøy og så herlig stoff.
    Heldig du som har symaskin....
    Husk lotto på lørdag da snuppis....

    Smil og klem du vakre

    SvarSlett
  2. Gratulere så masse,du er heldige,vinnerlykke er bare heilt topp:)Glede meg til å sjå noko du lager eg!
    Fine dag til deg!
    Klem fra Lillian:)

    SvarSlett
  3. Hei snille vennen :)

    Gratulerer så mye med gevinsten :) For ei fin bok :) Gleder meg til å se hva du lager :)

    Og så herlig pusestoff, kan tenke meg Pepsipusen kommer til å kose seg veldig på ei pute av det :)

    Her skal vi på sommeravsluttning på skolen i dag :) Emilie er så spent, og vi gleder oss :) Er så moro å se de så pyntet, og så stolte og flinke :)

    Ha en fin sommerdag, vennen, og kos deg:)
    Klem Lisa:)

    SvarSlett
  4. Hei!
    Gratulere så mye med flott premie:)
    Fortsatt herlig kveld

    Klem Merete

    SvarSlett