onsdag 13. juni 2012

AVLEGGERE

Nesten alle blomstene jeg har i hagen min er avleggere fra mine foreldres hage...
Min kjære pappa er utrolig flink med blomster, busker og trær...
Han har hatt hage som hobby så lenge jeg kan huske, og det bærer hagen hans preg av...

Heldige meg fått mange avleggere av ham, og de trives visst her også... til tross for at de ikke får halvparten eller enda mindre så mye stell som hos ham...







Gøyt og vakkert med blomstring...
Enda er det mange som ennå ikke er kommet i blomst...
Her blomstrer det fra mars til oktober...
Takket være pappa!!

Finfin kveld ønskes dere!!

10 kommentarer:

  1. Hei!
    Vakre blomster også så koselig at alt er i arv:)
    Ha en herlig kveld

    Klem Merete

    SvarSlett
  2. Veit du det er nesten som eg skulle skrive alt det sjølv som du skriver, for nett slik ein far har eg og,avleggere får eg og tips til hage:)
    Vakre blomster du viser:)
    Fin kveld til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  3. Fine blomster og jeg ser vi har mange av de samme. Vi har desverre ikke avleggere fra familie(kommer fra 'fjellet') Men har kjøpt et hus med en gammel hage.
    Så gøy å se alle små og store under som dukker opp iløpet av sesongen!

    Kos deg med hagen!
    Fiiin kveld :)

    SvarSlett
  4. Så koselig Ingrid!
    Husker jeg så hagen til din far (og mor)ja.....han hadde Bambus,og det var det ikke mange som hadde på den tiden!
    Husker det som en nydelig hage....
    Flotte bilder fra din hage.

    Ha en fin dag.

    God klem

    SvarSlett
  5. Jeg kjenner jeg liker pappaen din.
    Så vakre blomster - nydelig.
    Håper det går bare bra med deg og dere...klem fra meg!

    SvarSlett
  6. Hei vennen :)

    Så nydelige blomster :) Og avleggere er så lurt :) Jeg har også fått noen av mamma og av venninner, og de vokser seg større for hvert år :) Så koselig at pappaen din liker å drive i hagen :)Det er så fint med hager med masse stauder, og blomstring hele våren sommer og høst :) Jeg har ikke fått til det enda ;) Men det kommer seg ;)

    Tusen takk for så koselig hilsen om Lucy :) Og kan godt skjønne at dere savner Lady...de blir et familiemedlem.. Og den gleden en hund viser den merker man at ikke er der. Håper dagene blir lettere etterhvert. Og det kommer til å bli kjempemoro med en ny hund :) En liten valp som løper omkring - så herlig :)

    Ha en fin kveld vennen, og kos deg :)
    Mange klemmer og koser :)

    SvarSlett
  7. Så heldig du er som har så mye fine blomster, og så hageinterresert pappa. Jeg syns det er så gøy med hage og bl.a anla jeg hagen vi hadde på et mål med roser, rhododendron, stauder og grønne busker. Kunsten er å få det til å blomstre fra vår til høst slik du har.

    Ha en fin kveld/klem.

    EVA

    SvarSlett
  8. Så mange fine blomster ♥
    Du har nok "grønne fingre" du også :) Ingenting er så fint som blomstrende hager!

    Finfin kveld til deg - vi er midt i uken allerede!

    SvarSlett
  9. Flotte bilder!! Avleggere er så smart! Mamma har tatt avleggere fra hagen til mormor og nå får jeg avlagere av mamma. Supert!

    God torsdag!

    SvarSlett
  10. Så deilig med slike gode kontakter ;-)
    Hagen ser jo bare helt fantastisk ut med så vakre blomster! :-))

    Ha en fin torsdagskveld vennen!

    Klemmer

    SvarSlett