tirsdag 12. juni 2012

BLOGGEKROK

Siden jeg er så godt i gang med å vise alle krokene i stuen, så får jeg vel vise frem BLOGGEKROKEN...
  
Når sant skal sies så :
Leses det her
Tv tittes det her
Soves det her

En hel sofa som er bare min... ( nesten )
Min egen supergode ( valentines-gave-pute )
Masse gode pledd...



Valentines-gave fra min kjære...
Deilig dunpute fra Day

Et forsøk på oversikts-bilde...
( Syns det er vanskelig å få til altså )
Tv-krok \ bloggekrok


Akkurat nå blogges det fra kjøkkenet...
( Går fint det også, hihi )
Men sofanen roper på meg!!

Fantastisk kveld ønskes dere!!

7 kommentarer:

  1. Koselig bloggekrok du har... Jeg sitter også i et sofahjørne og blogger.
    Ønsker deg en aldeles nydelig kveld
    klem

    SvarSlett
  2. Hei!
    Så koselig stue og blogg-krok du har:)
    Ser deilig ut å kunne sitte sånn å blogge:)
    Sitter selv inne i show-rommet mitt, ikke fult så avslappende men fungerer det å!
    Fortsatt god kveld

    Klem Merete

    SvarSlett
  3. Hei goe vennen :)

    For en koselig bloggekrok du har :) Jeg sitter også i sofaen, og har pc'n på stuebordet og tv foran meg :) Må ha med meg alt ;)

    Stua di er så lys og fin, og så pent med hvit sofa :) Koselig pute fra mannen din <3

    Ektorpen her blir også brukt til det meste fra soving, sitting, leking og blogging :) Allsidig sofa ;)

    Ha en fin kveld, vennen, og kos deg :)
    Klem Lisa :)

    SvarSlett
  4. Så kjekt å se alle krokene dine. Og så utrolig flott stue du har.
    Lys og lekker. Og fin pute fra din kjære.

    Ha en fin kveld kos deg i bloggekroken. :)

    Klem Margareth

    SvarSlett
  5. Lekker stue Ingrid....og deg da Rune,så flink du er å kjøpe så fin pute.....Herlig altså!
    Veldig fint hus og stil!

    Klem Camilla

    SvarSlett
  6. For en hærlig bloggekrok du har :)

    SvarSlett
  7. Så flott bloggekrok du har og stova di er kjempefine:)Like sofaen din,akkurat sån eg har tenkt meg men ting tar tid så det er ikkje kommen noken sofa i hus enda..Men Bergens tur må det bli snart,må innom Ikea å få kjøpt meg sofaen:)

    Ønske deg ein fin onsdag!
    Klem fra Lillian:)

    SvarSlett