mandag 18. juni 2012

TIDLIG UTE

- for en gangs skyld...
- vi skal i bryllup siste helgen i juli...
- og jeg er UTROLIG nok ferdig med kjole-styret!!
Jeg har ALLTID problemer med å finne den RETTE kjolen...
- men nå er den i hus...
- og ikke bare den ; sko og tilbehør er også i boks...




Kjole fra B-YOUNG...
Sprek farge...for å være meg altså!!





Sko fra BIANCO...
Spreke hæler...for å være meg...
Men kjempegode å gå med!!

Tilbehør :
"Gull" clutch veske ( lånt )
Neglelakk ( faktisk HELT maken til kjolen )
"Gull" assesories fra en av mine shoppingturer til Aberdeen, les: Primemark

Men mye skjer før den tid...
2 uker igjen på jobb...
1 uke hjemmeferie...
2 uker ferie på Kreta...
1 uke hjemmeferie...
Så bryllup!!

Og så har vi jo en mann som må ha nye klær... les; enkelt, tror jeg...
Dress er jo ikke så vanskelig å kjøpe vel ?

Litt "på siden" innlegg i dag...
- men begrenset hva som skjer på interiør-fronten for tiden!!

Ønsker i alle fall at dere får en flott og god uke!!

12 kommentarer:

  1. Å søte snupp.
    Lady in red.....
    Lekkert til en berre lekker dame!

    Ps:Rune,du må ha rødt slips....hi,hi

    Klem og smil
    Camilla

    SvarSlett
  2. Å så flott du kommer til å bli,bra å være tidlig ute:)
    rødt er jo ein veldig fin farge!
    Heldigvis overlevde eg tannlegestolen idag,var rett og slett pyton men så er det og gjort,så var ikkje mykje interiørrealetert hos meg heller idag men synest det er kjekkt å lese om andre ting og eg:)

    Fine kveld til deg!
    Klem fra Lillian:)

    SvarSlett
  3. Herlig kjole...
    Ser du har masse fine planer fremover. Kos deg masse!
    klem

    SvarSlett
  4. Du kommer til å bli et syn i den kjolen. Guri så stilig antrekk.

    SvarSlett
  5. Hei herlige vennen :)

    For en utrolig lekker kjole! Rød kjole er såå pent :)
    Og de skoene var kjempefine :) Du kommer til å kle det kjempegodt :) Og så godt å være klar allerede nå, for det bruker man som regel ikke å være nei ;)

    Så spennende tid fremover, vennen :) 2 uker i Kreta høres herlig ut :) Tenk så fort det går til ferien nå :)

    Ha en fin kveld, vennen, og kos deg :)
    Klemmer til deg :)

    SvarSlett
  6. Så flott kjole!
    Lekkert og gjennomført antrekk :)
    Gøy med litt nytt til seg selv også innimellom!
    Fin ny uke til deg!
    Klem

    SvarSlett
  7. Lekkert lekkert lekkert, nå er det bare å glede seg!
    Når du er så heldig å få farge på kroppen i forkant og, så kan du ikke bi annet enn smashing ;)!!
    klem fra meg!!

    SvarSlett
  8. Kjempestilig! Kos deg i bryllup:-) Klem

    SvarSlett
  9. Kjempefin kjole, å så herlig det må være å fått kjøpt det som trengs!
    Vi skal i 3 bryllup i sommer og jeg har ikke fått i orden ett antrekk enda ;-)
    Klem
    Brit Eva

    SvarSlett
  10. Hei!
    Så fin kjole med tilbehør:) kommer til å bli kjempe flott:)
    Kos deg masse med alle dine ting i sommer:)
    Ha en god kveld

    Klem Merete

    SvarSlett
  11. Så flott den kjolen var. Nydelig farge, og den så lett og god ut til å ha på seg. Du blir skikkelig fin med tilbehøret til.
    I dag føler ikke jeg meg fin;) Vi har hatt malingsdugnad i sameiet og malt med en mørk rød farge. Strever med å få av malingen fra hendene men får nok sove godt da jeg vet at min del av jobben allerede er gjort:)

    Kjempefin kveld til deg.

    SvarSlett
  12. Så koselig med ferietur og bryllup! Fint antrekk, fargen på kjolen din er rett og slett lekker! Regner med at du legger ut bilde etter festen ;)

    Til bryllupet vi skal i har jeg valgt samme farge på skoene faktisk. Men kjolen er fortsatt litt oppe i skyene, antrekk skal ikke være lett. Blir nok uansett en fin dag. Elsker bryllup og synes det er skikkelig magisk <3


    Ha en riktig fin kveld :)

    SvarSlett