søndag 10. juni 2012

JEG FANT,JEG FANT

Må innrømme at jeg har vært litt " misunnelig" på alle som kan plukke inn bugnende og velduftende SYRINER...
Vi har et eldgammelt syrintre i "villbedet" vårt...
Som ikke har blomstret på mange, mange år...
Men når jeg skulle ned å luke litt så var det jammen kommet syrinblomster på treet... JIPPI
Om enn ikke mer enn 3 stk da..
De ble selvfølgelig plukket inn og fotografert!!

Hvite, gamle blomster med en herlig sommerlukt...
( Så slapp jeg å gå på tyveri-tokt i mine foreldres hage )



Må ta med denne søte buketten som verdens søteste nabo - jente kom med på døren til meg med på fredag... 
Omtanke fra gode naboer...


Håper dere får en fantastisk søndag!!
Tusen hjertlig takk for varme og gode ord på forrige innlegg, dere er så skjønne alle sammen!!

11 kommentarer:

  1. hei hei :)

    Åh, elsker syriner, men for å være ærlig så dør de forterre enn jeg rekker å sette de i vann. Kjedelig.! Men heldigvis er de ikke langt unna, står et stort tre i hagen.
    Så søt nabo som kom med blomst, hadde besøk av lillesøstet i går og hun er bare best. Hadde plukket en stor bukett til meg. Åh, mitt hjerte smelter :D
    Ønsker den en fin søndag, klem Ida. :)

    SvarSlett
  2. Hei!
    Så koselige bilder og syriner er herlig:)
    Kjempe koselig naboer som kommer med en så vakker bukket:)
    Ha en strålende søndag

    Klem Merete

    SvarSlett
  3. Så heldige du var for syriner er bare så aldeles vakre:)
    Flotte bukett du fekk av nabojenta,koseligt å bli satt pris på,omtanke og gode ord kan ein aldri gi nok av:))
    Ønske deg ein flotte solsøndag:)
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  4. Så nydelig Ingrid.
    Og så koselig med forglemmegei.......det passet så fint til dere nå.
    Har tenkt på dere må vite.
    Godt solen skinner og man kan være ute masse.
    God søndag min venn.
    Klemmer.

    SvarSlett
  5. Hei søte goe vennen :)

    Så nydelige syriner :) Og så moro at det kom noen på treet ditt likevel :) Jeg har et bittelite tre, og det tar nok mange år enda før det kommer noen blomster der ;) Kjempefine bilder du har tatt :)

    Og så koselig bukett fra nabojenta :)

    Har tenkt masse på deg, vennen, håper det går bra med dere :)
    Ha en fin søndag og nyt sommerdagen :)
    Klemmer og koser til snille deg :)

    SvarSlett
  6. Hei flinke deg.

    Så koselige kommentarer til meg du gir.
    Og så kjekt å høre om din flinke bestefar som pusset skoene hos oss. Ja vi ha masse gode minner fra denne boden. :)

    Og så flotte syriner du har plukket. Og klart du må forevige de. Kjempeflotte bilder :) Helt nydelig. Jeg elsker hvite syriner.
    Det har vi ikke i hagen, men naboen på Bebel har masse, så en dag...tror jeg jeg må på blomsterslang til de.. hehe... Jeg elsker å gå på slang.. :) Neida, jeg bare tuller. jeg spør først. Alltid. :)

    Jeg håper det går fint tross det som har skjedd. .. Tenker på deg.
    Sommerklem:)

    SvarSlett
  7. Ååå kan nesten kjenne duften hit ;)
    Herlige syrinene!
    Syriner skal i alle fall plantes når jeg får min egen hage :)
    Håper dere har det bra, og at hlegen har vært full av gode minner og masse kos!
    Fin ny uke til deg!
    Klem Mirjam

    SvarSlett
  8. Syriner er så nydelige, da jeg vokste opp hadde vi ett syrin tre i hagen, så blomstene og lukten er skikkelig barndomsminne :-)
    Klem
    Brit Eva

    SvarSlett
  9. Nydelige syriner. Elsker de blomstene altså ♥
    Snart avblomstret her hos meg, så får nyte så lenge det varer :)

    Søteste lille buketten du har fått også da :)

    Ang. serviset så er det bare å håpe på at jeg får noe positiv respons. Det hadde vært gøy!

    Fin ny uke ønskes til deg ♥

    SvarSlett
  10. Nydelige blomster og syriner lukter jo så godt av sommer! Koselig med blomster fra nabojenta. Ønsker deg en fin uke! Klem

    SvarSlett
  11. nydelige nabojenten <3
    syriner lukter kjempegodt!

    klem

    SvarSlett