mandag 11. juni 2012

GUTTEKROK ?

Fortsetter med litt bilder fra tv-kroken vår...
Her er det gutta som for det meste regjerer...
- men selv om jeg er eneste hokjønnet her i heimen ( som består av meg, mannen, største storebror, mellomste storebror, lillebror og en hannkatte... ) så blir ikke interiøret spesielt maskulint altså...
Tror de liker det lyst og litt jentete eg...
Eller de rett og slett bryr seg ikkje...
( Heller vel mest mot det siste... )





Jeg har min egen lille "bloggekrok" like ved...
Sånn at jeg kan få et glimt av tv en...
Når det ikke er fotball EM...
Tippeliga...
Premier Leage...
Sportsrevy...

Kjempefin kveld og ny uke ønskes dere!!
( Med eller uten fotball !! )

7 kommentarer:

  1. Koselige bilder av tv - stua!
    Vet hva du mener med eneste hokjønn i familien. Det er samme ståa her hos oss! Men de er heldigvis ikke helt hekta på fotball til vanlig, bare nå når det er EM:)
    Klem Veronica

    SvarSlett
  2. Hei vennen :)

    Tv-stua di er såå koselig :) Så lys og fin :) De Tine K lysglassene er så fine :) Og den kransen din passer så fint til bomsterkrukka - nydelige detaljer :)

    Her er vi 4 jenter med hunden Lucy, og mannen min, Thomas, er eneste hankjønn ;) Så vi styrer fjernkontrollen litt oftere enn han ;) Men...akkurat fotball-em styrer visst over det meste skjønner jeg ;) Står på her og ;)

    Kaninungene vi var å så på i dag var såå søte :) 1 uke gamle, bittsmå og så myke :)

    Ha en fin kveld, vennen, og kos deg :)
    Klem og kos Lisa:)

    SvarSlett
  3. Koselig krok for både gutter og jenter;)
    Fiin ny uke til deg!
    klem:)

    SvarSlett
  4. Hei!
    Så koselig tv-stue:) tenker gutta har det godt her
    Ha en herlig Tirsdag

    Klem Merete

    SvarSlett
  5. Herlig Ingrid!
    Så fint atte.......
    Her er og bare guttaboys,ja til å med katten er gutt....
    Så du leder med 1....hi,hi.
    Tenker det er mye fotball hos dere ja!
    Pytt....da kan jo du blogge så mye du vil!
    Koselig innlegg skjønning.
    ps.Jeg har pikekyss...alltids på lur,til deg og!

    Smil og klem

    SvarSlett
  6. Så fint du har det,koselige bilder fra di flotte tv stue:)Nydelige tine k glass,og veit du at eg har vunnet meg ei Tine K pute,mi første Tine K pute kommer til å flytte inn i hus,lykke!!!synest de er litt dyre så har ikkje kjøpt før eg:)

    Her er jo den kvinnelige delen høgt representert og at mannen min holder ut til tider både når det gjeld interiør sprell og sure jenter,det står det respekt av,hehe:)

    Spurte mannen korfor ikkje han såg på fotball em men han ville ikkje bli opphengt i sånt så lure på om han blir litt påvirka her med at ingen gidder å sjå på:)

    Fin ny veke til deg:)
    Klem klem

    SvarSlett
  7. Koselig tv-krok!
    Godt å høre at det er flere med bare gutter i hus, og at man trygt kan ha det lyst og flott selv om ;)
    Her er det ikke så mye fotball på tv, men det blogges fra sofaen....og ofte får jeg med meg svært lite av det som skjer på tv ;)
    Ha en flott uke!
    Klem

    SvarSlett