torsdag 7. juni 2012

EN KROK

- i tv - kroken...

Etter gårsdagens stor-rengjøring... NOT ... var plutselig stuen blitt presentabel igjen...
Utevær og kranglete rygg får ikke jeg husmorfakter av iallefall...
Selv om jeg har vært i streik over en uke, så...
( Den kranglete ryggen var det!! )

Men nå er det rent og ryddig... enn så lenge...





Altså : Bilder fra en krok i tv - kroken...
( Har ryddet mer enn her altså )
Litt småforandringer her...
( Derfor litt gøy å ta bilder herifra )


Nå er det litt sommer på gang her igjen,herlig!!
Håper dere får en FLOTTINGS torsdag!!

14 kommentarer:

  1. Veldig koselig. Jeg har også slike home bokstaver, sparer dem til stua mi er ferdig ( hvis jeg klarer) .

    SvarSlett
  2. God morgen :)

    For en lekker tv krok du har. Nydelig lampe, og jeg også elsker bokstaver.

    Så deilig sol som er kommet til oss idag. En herlig morgen.
    Får håpe ryggen din kommer seg. Huff, det er så kjedelig med vond rygg.

    Nå er det husryddding her og. Og etterpå på jobb og lage kvistlakk idag. Den gode gamle kvistlakken vettu..

    Takk for skjønne kommentarer om bildene fra da mamma var liten.
    Jeg elsker de bildene...

    Ønsker deg en flott dag og kose deg masse i solskinnet.
    Klem fra Margareth

    SvarSlett
  3. Hei søte vennen :)

    Så koselig tv-krok dere har :) Så lys og fin :) Likte så godt det lille bordet - kjempefint :)

    Og den lampa er nydelig :)
    Så flink du er som har ryddet og vasket, det burde helt klart jeg gjort og :) Meeeen... ;) Finner som regel en unnskyldning ;) Men får ta en liten ruff, da er det så mye koseligere å slappe av etterpå :)

    Ha en fin dag, vennen, og kos deg :)
    Klem Lisa:)

    SvarSlett
  4. Så koselige bilder,du har det såå fint du:)Slike bokstaver i vinduet er så fint,eg har ganske mange bokstaver rundt om,e jo fint:))
    Ønske deg ein flott dag i sola:)
    Klem fra Lillian!

    SvarSlett
  5. Koselig krok :)
    Deilig med en solskinnsdag!

    SvarSlett
  6. Virkelig lekkert hos deg du smukkis;)
    Stakkars deg med vond rygg....tror ikke akkurat du er den som syter nei....du er jo et rivjern og så flink!
    Håper du blir bedre snart da.
    God klem skjønning.

    SvarSlett
  7. Hei!
    Så koselig krok du har der:)
    Herlige bilder
    Fortsatt god dag

    Klem Merete

    SvarSlett
  8. Så lyst og delikat! Koselig Tv-krok.

    Huff, vond rygg er ikke godt. Håper det går bedre da ♥

    Tusen takk for fine ord ang. rammen min :)
    Venninnen min mente at jeg ikke måtte male - rett og slett fordi man ikke maler en ny ting. Litt enig i det, men det er tross alt bare en ramme :) Og jeg er enda mer fornøyd med den nå :)

    Solen titter fram her i dag også. Så deilig!
    Flott torsdagskveld ♥

    SvarSlett
  9. Er ret vild med din lampe :-) dejlige billeder Knus Else

    SvarSlett
  10. Veldig koselig!
    Deilig når en får ryddet og ordnet litt :)
    Hvitt og hvitt er så nydelig!
    Go helg ;)
    Klem

    SvarSlett
  11. Kjempe kos krok! Til tirsdagen skal jeg rydde og vaske og gjøre hver eneste krok i hele hjemmet bloggbart.. de siste ukene har nemmelig ikke noe i hjemmet vært bloggbart i det hele tatt! Kjenner det går passe utover humøret at ingenting er på stell.. men sånn blir det vel med vannskader og okke som...

    Deilig å stikke innom her og få masse inspirasjon :)

    SvarSlett
  12. Er så deilig når det er ryddig og rent:)
    Her flyyyter det om dagen, vi beiser ute, så husarbeid blir nedprioritert:)

    Ha en fin fin kveld:)

    SvarSlett
  13. Koselig tv-krok:-) Ha en fin fredag! Klem

    SvarSlett
  14. Så koselig krok :)

    Finfin helg til dere, her har mannen jobbhelg og jeg har tatt på meg noen oppdrag selv, så det blir ikke noen avslapning...

    Smil&fine tanker!

    SvarSlett