torsdag 13. september 2012

VIL DU ...

- bli med å feire litt ?


September er måneden jeg begynte å blogge ...
- FOR 1 ÅR SIDEN ...

Storkoser meg her i BLOGGLANDIA ...
Har møtt UTROLIG mange søte og snille BLOGGEDAMER \ JENTER !!
Rett og slett en KJEMPEGØY hobby !!

Så da suser jeg igang med en liten GIVE AWAY !!
Alle som vil kan være med ...
Kommentar er det DU trenger å bidra med ...
Vil noen bli følger er det kjempekjekt ...
( Tallet nærmer seg 100, så kanskje det blir en "suprise" til den som evt ender der ... )
- smile-blunke-fjes - 




HOME bokstaver ...
Mimosa lys og servietter ...

Trekning :
Når telleren runder 20 000 ...


Herlig kveld ønskes dere !!

31 kommentarer:

  1. MEN det er klart jeg vil være med. Det er jo du som skulle hatt gave av oss lesere egentlig :D Det er alltid så koselig når det har kommet nytt innlegg fra deg og jeg har vel lest omtrent samtlige ;D
    Fin gave du vil gi bort, så koselig. Jeg krysser fingrer og tær ;D
    Ønsker deg en fin fin kveld, Ingrid!
    Klem fra meg =)

    SvarSlett
  2. Gratulerer med 1 års dag i blogglandia!! =)=) Jeg liker bloggen din kjempe godt og følger videre med=) Ha en strålende kveld!! Klem fra Yvonne.

    SvarSlett
  3. Hei skjønne deg:)
    Så klart eg vil være med og så flott premie som du skal gi bort og:)
    Du har ein flott blogg som det alltid er så koselig å titte innom,flott tall du har:)
    Fine kveld til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  4. Gratulerer med 1-årsdag!
    Jeg blir gjerne med å feirer sammen med deg.

    Gode klemmer fra Christine

    SvarSlett
  5. GRATULERER med 1 års dagen her i blogglandia!
    Jeg blir mer enn gjerne med å feirer deg:) Jeg har også en giveaway
    hos meg som jeg trekker på den 30.sept. og jeg feirer 2 års dagen nå:)
    Legger ut link til giveawayen din hos meg:)
    Nydelige premier!
    Ha en fin kveld!
    Klemmer fra Janne

    SvarSlett
  6. Gratulerer! En utrolig verden dette her, jeg er ganske ny og er helt hekta :-) blir gjerne med på trekningen din. Therese

    SvarSlett
  7. Så gøy! Grattis med 1 års dag!
    Jeg vil så klart være med på feiringen :)
    Leser hvert eneste innlegg på den fine bloggen din ♥
    Ser frem til å følge deg videre.

    SvarSlett
  8. Gratulerer så masse med det første bloggåret:) Det har jo gått strålende, flinke deg!! ;)
    Klart jeg vil være med å feire! Flott premie!

    Husk at du kan dele din Giveaway på egen side hos meg - for mer publisitet;)

    http://helenesblogadresseat.blogspot.no/p/link-din-giveaway-her.html

    Heleneklem

    SvarSlett
  9. Grattis min venn....så koselig å treffe deg igjen på bloggen !
    Du har en herlig blogg og mange skjønne som følger deg...

    Gurimalla for et vær i kveld......bare å tenne lys og kose seg inne.

    God helg snart snuppa!

    Klemmer i fleng
    Camilla.

    SvarSlett
  10. Gratulerer så mye med 1 års dag:) utrolig morsomt og du har jo bare en herlig blogg:)
    Koser meg hos deg:)
    Jeg vil veldig gjerne være med:)

    Klem Merete

    SvarSlett
  11. Selfølgelig blir jeg med :) Jeg håper du vil fortsette å ha glede av å blogge i mange flere år :)

    SvarSlett
  12. Jeg er såklart med..
    For en fiin premie da...

    Ha en fin helg,
    Klem Margareth

    SvarSlett
  13. Så gøy! Grattis med ettårsfeiring! Jeg er med. Klem

    SvarSlett
  14. Gratulerer!!
    Du har ihvertfall en nydelig blogg:)
    Blir med på feiringen jeg også:)
    Klem Hanne

    SvarSlett
  15. Hei fine Ingrid :)
    Klart jeg vil være med å feire din herlige blogg!!!
    Gratulerer med 1 års jubileum og stigende følgertall :)
    Masse herlige bloggedamer her inne, og du er en av dem!
    Ha en flott helg ;)
    Klem Mirjam

    SvarSlett
  16. Gratulerer så mye med 1 årsdag!
    Jeg vil gjerne være med på giveaway!

    Legger meg til som følger også, et skritt nærmere 100 ;)

    Koselig om du vi titte innom bloggen min også, og kanskje bli med på GiveAwayen :)

    SvarSlett
  17. Gratulerer med 1 årsdagen for bloggingen.
    Har fulgt deg omtrent fra starten og koser meg veldig på bloggen din.
    Blir selvfølgelig med på give awayen din.
    klem

    SvarSlett
  18. Gratulerer med 1-års blogg
    bursdag ♫.♪♪♫.♪..♫ Jeg vil
    gjerne være med på din
    givaway... Alltid koselig
    og titte inn her til deg,
    selv om jeg ikke alltid
    har tid til å legge igjen
    en kommentar ღ Ønsker deg
    en fin helg, klem fra Mette

    SvarSlett
  19. Hei og gratulerer med 1år! Jeg har også ett årsdag snart, nemlig 29.september! Wee ;)
    Har ikke vært hos deg før jeg- kjekt å finne nye blogger! Følger deg videre, blir også en giveaway hos meg snart i anledning 1år! :)
    God helg :) Klem Natalie

    SvarSlett
  20. Gratulerer sååå mye med 1-års blogging. Så gøy! Jeg blir gjerne med og feirer ;-) Flott Give Away du har!

    Ha en super søndag!

    SvarSlett
  21. Heihei!

    Jeg blir gjerne med :)
    Bli med på give away hos meg også du om du vil :)

    Klem Anette

    SvarSlett
  22. 1 år med en morsom hobby :) Jeg har ikke holdt på så lenge, men syns det er utrolig inspirerende og morsomt å holde på med!
    Tar et lykkelodd her hos deg :)
    Ingrid

    SvarSlett
  23. Gratulerer med årsdagen for bloggen din :)) Jeg syns du har en varm og flott blogg :)

    Hiver meg med på to lodd jeg :)

    SvarSlett
  24. Jeg blir gjerne med på feiringen :D

    Klem Karianne

    SvarSlett
  25. Gratulere så mye med ett års jubileum. Alltid så koselig å titte innom her hos deg:)
    Jeg vil gjerne være med på giveawayen din:)
    Følger deg jo allerede jeg!!
    Spennende å se om du runder 100 følgere:). Jeg er også like rundt hundre nå - det er så stas:))
    Klem Veronica

    SvarSlett
  26. hei! ny blogg som jeg legger i mine favoritter;) grattis med 1 -års jubileum! deltar gjerne på din give-away! mvh.turid.grubben@gmail.com

    SvarSlett
  27. Gratulerer med 1 år! :)
    Jeg blir gjerne med på din give away.
    Ha en fin høstdag! :)

    SvarSlett
  28. Hei :)
    Gratulerer så mye med 1 års blogging - jeg blir gjerne med og feirer. Deler link på bloggen min!
    Klem

    SvarSlett
  29. Gratulerer med 1 år som blogger,
    enig,det er såå kjekt å blogge og
    mange flotte og flinke bloggere,
    deriblant du. :))
    Klem Mette.

    SvarSlett
  30. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett