torsdag 20. september 2012

TODAY ...

- it`s the 
 BEST DAY
in my
LIFE

Sånn lyder teksten på den nye Wall Stickersen som er kommet i hus ...

I trappe - nedgangen til kjelleren ...
Som jeg egentlig aldri har fått til å dekorere ...

Men ble ikke så verst ...
 Og guttene som bor i kjelleren får et fint ord - tak med på veien ...




Stickersen er kjøpt hos Hilde Heimdal ...
Ta en titt hos henne, der er masse fint å finne til en billig penge !!

Fryktelig dårlig bilde - kvalitet ser jeg ... no ...
Dårlig dag for kameraet ...
Ivertfall ikke fotografen, haha !!



Glem ikke å være med på Give Away`en min ...

Fantastisk kveld til dere !!


12 kommentarer:

  1. Syntes det ble riktig så fint med veggordet sammen med kransen og de lyslyktene. Akkurat passe pynt i en slik trappegang. Haha ja tidene forandrer seg og smaken også, her var det grønnblå stue, gult soverom, okergul gang og bonderødt kjøkken. Såååå fint og moderne atte.

    Klem til deg

    SvarSlett
  2. Hei du:)
    Den var herlig og passet perfekt i trappegangen din:)
    Fortsatt herlig kveld

    Klem Merete

    SvarSlett
  3. Koselige ord.
    Nydelig kveld til deg.

    Klem/EVA

    SvarSlett
  4. Å det var veldig fint...sånn vil jeg og ha!
    Enkelt og pent i trappegangen!

    God klem snuppa.

    SvarSlett
  5. Det ser ordentlig lekkert ut med den stickersen i trappa. Flott blikkfang. :)

    SvarSlett
  6. Hei søte deg:)
    Så fint det var med walkstickers der i trappa,eg elsker jo walkstickers og synest det fresher sån opp og er så stilig:)
    Eg har nett vært på kundekveld på XL bygg,kjempeinspirerende og så vant eg ein Fatboy puff i kvit,så glad,gleder i kvardagen;)
    Fin kveld til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  7. Så fin trappegang du har, og stilig wall-sticker :)
    Liten give away på gang hos meg også, bli gjerne med...

    Klem Karianne

    SvarSlett
  8. For en koselig wall-sticker! Har lyst på noe på veggen når vi flytter; hvis jeg bare kan klare å velge blant alt det fine som finnes... hehe
    Så glad jeg ble for at du vil følge bloggen min videre :)
    Ha en fin kveld!
    Ingrid

    SvarSlett
  9. Veldig koselig veggord ღ
    - og syns det passet såå
    fint her i trappen, flott
    blikkfang :) Ønsker deg
    en fin fredag og helg som
    kommer. Stor klem fra Mette

    SvarSlett
  10. Så koselig den var, passet perfekt der ..
    Ja ikke alltid kamera vil samarbeide med meg heller.. hihi..
    Men men ,. . kunne trengt meg et fotokurs.

    Ja nå er det fredag og jeg koser meg hjemme idag etter masse ovnsvertejobbing. Herlig å ha en koseryddepyntedag ... Musikk på fullt her i villavillakulla idag.

    Jeg ønsker deg en herlig helg.. Klem

    SvarSlett
  11. Den passet jo fint inn der. Gode ord som er viktig å huske på. :o)

    Ønsker deg en strålende helg!

    Klem,
    AW

    SvarSlett