tirsdag 18. september 2012

EN NATURLIG DEL ...

- av interiøret ?

Blomster er jo en del av interiøret hos mange ...
Også hos meg ...
I dag skal jeg skryte litt av denne orkideen min som har blomstret uavbrutt i over ett år !!
Ny REKORD hos meg !!


Den står i vinduet på badet, og der trives den veldig godt ...
Sikkert fordi det er litt "tropisk klima" der inne !!

En annen naturlig del av interiøret hos oss er ...


- Pepsi ...
(- max ... men det er på kjøkkenet og en helt annen historie ... )
Altså : 
Pepsi er husets yngste hankjønn ...
Og den eneste som frivillig stiller opp til foto - shoot ...
( Og må innrømme at han fixet dagens innlegg for meg ... )

I dag fikk orkideen vel mye oppmerksomhet ...
Vann og greier ...

Men fine i sammen er de no då !!

Nydelig dag til dere !!






11 kommentarer:

  1. Så flott orkide,den har ganske kort levetid
    her hos meg hihi. For en flott bunadjente i
    forrige innlegg. :)
    Fin dag og klem fra Mette.

    SvarSlett
  2. Ho,ho,ho....dette var et herlig innlegg!
    Se på Pepsi da....han poserer jo!
    Gu for en skjønning!
    Og ja! Nydelig med blomster-ALLTID!

    God tirsdag skjønneste Ingrid.

    Klyp og klem

    SvarSlett
  3. Oi, har den virkelig blomstret så lenge! Den trives godt der den står da ja! Og pusen er så skjønn! Har en linselus som liker å stikke seg frem foran kameraet! Han har lurt seg med på dagens innlegg han også! :-)

    En flott dag til deg!

    SvarSlett
  4. Hei skjønne deg:)
    Orkideer er jo så flotte blomster og de blomstrer lenge og din er jo nesten rekord,så gøy:)
    Hihi han poserer idag pusen,skjønn:)
    Ein flott dag til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  5. Jeg synes pusen er finere enn orkideen jeg ;D Jeg elsker dyr. Og har hatt mange katter i oppveksten. Hadde bl.a tre stykker etter hverandre som alle het Jimmy! Syntes det var så fint navn, haha, ler meg i hjel av det nå :D
    Men tilbake til blomsten så var den nydelig altså ;))

    Ha en strålende dag, du vakre kvinne ;D

    SvarSlett
  6. Blomster er kjempe viktig!
    Kjedelig og nesten litt trist uten synes jeg.

    Orkideen din var jo kjempefin ♥
    For å ikke glemme Pepsi... veldig søt... hi-hi...

    SvarSlett
  7. Imponerende med orkidè som har blomstret i over ett år.
    Jeg har mange orkideer - faktisk 12 stk ( mange er fått i gave).
    Men hos meg visner de for så å komme opp med ny grein og blomster:)
    Fin pus du har, men holder meg til pepsi max jeg:))

    Klem Veronica

    SvarSlett
  8. Hei,

    Vettu, eg fant nettopp ut at vi fekk det på innboforsikringen, så det kan vera verd å sjekka:)

    Så flink du er som har fått ein orkidè til å leve så lenge, supersøt katt også:)

    SvarSlett
  9. Hei!
    De orkideer var bare nydelige og for en herlig liten pus:)
    Helt enig med deg, dette er to viktig deler av interiøret:)

    Klem Merete

    SvarSlett
  10. Jeg har ikke så mange plantene enda fordi vi reiste en del i sommer.. og når svigers skal passe huset overlever ingenting.. hehe.. så derfor har jeg kun de plantene som er hardføre. I går kjøpte jeg et par lilla alpefioler og det ble fint i vinduet med litt farge! Ellers har jeg en orkide som snart blomstrer for andre gang! Og det blir første gangen jeg noensinne for til!

    Blomster og planter er en viktig del av interiøret (og inneklima) helt klart!

    Masse klemmer fra Monica

    SvarSlett
  11. Planter og blomster hører med ;-)
    Orkideer får ikke jeg til lenger, jeg.. Visner med en gang! ;-) er ikke blomsterFinns avkom da, for å si det slik ;-) malinpusen vår er også den eneste linselusa vi har i hus ;-)

    Ønsker deg en fin onsdag!
    Klemmer

    SvarSlett