onsdag 19. september 2012

TEA TIME ...


En god kopp te og slynge - tips ...
Gode ting etter en treningsøkt ...


Noe så kjedelig som "vanlig" Lipton te, tenker du nok ...
Men har mange å velge mellom, men må innrømme at den "gode gamle" er GOD altså ...

Rema te i tine k kopp ...
tine k lys - lykt ...


Treningsøkten min består for tiden av SLYNGE - trening ...
Anbefales VIRKELIG hvis du sliter med rygg \ nakke ...

Jeg har gått med prolapser i nakke + masse rygg - vondt i mange år, og endelig fått svar ...
Og i alle disse årene har jeg trent masse ... men FEIL ...

Så endelig er jeg på gang og kjenner at dette er RETTE treningen for meg !!
Under veiledning og støtte av treningsveileder ...

TJOHOO !!
Ukens ( ? ) ikke - interiør innlegg ...
Nesten ...

Fortryllende kveld til dere !!










8 kommentarer:

  1. Slyngetrening hørtes deilig ut.. Skal google det etterpå.. kanskje det er noe for meg? Jeg sliter med bursitt i knærne og har store problemer med å finne trening som motiverer meg uten at knærne tar kvelden.. (elsker step.. Ganske umulig med bursitt kan du si...)

    Ha en god kveld videre :) Her fyres det i peisen, levende lys er tent og vi har kaffe i koppene våre.. hehe.. her drikkes det kaffe til siste stund..

    Klem fra Monica

    SvarSlett
  2. Hei søte deg:)
    Så utrulig flott at du har finne ei trening som passer for deg,supert:)
    Den teen såg veldig god ut den,eg har slike kapsler til kaffemaskinen i den sorten,så burde vel ta ein kopp snart:)
    Klem fra lillian

    SvarSlett
  3. Noen ganger er vel det enkle det beste :)

    Har trent med slynge i noen år jeg også.
    God trening. Veldig fornøyd :)

    Nyt resten av onsdagskvelden ♥

    SvarSlett
  4. Hei du:)
    Så godt at du endelig har funnet en trenings form som er tilpasset deg:)
    Veit veldig godt åssen du har det, da jeg selv har en stor nakkeskade!
    Håper det nå vil bli litt lettere dager med riktig trening og belastning av rygg, og nakke!

    Så kjempe kos ut med en herlig TE-kopp:)
    Sov godt

    Klem Merete

    SvarSlett
  5. Hei på deg.
    Tusen takk for trenings tips! Sliter selv med både nakke og rygg og synes det er vanskelig å finne rett treningsform..
    Ønsker deg en riktig fin kveld, og en glad ny dag i morgen.
    Smil og klem fra Monica

    SvarSlett
  6. God morgen min søte venn!
    Så bra at du endelig har funnet noe som passer og hjelper deg...
    Og drikk te du...velfortjent og godt!

    Nå skal det bli SOL i helgen...HURRA!

    God torsdag snuppis.
    Klemmer

    SvarSlett
  7. Så deilig. Godt med egenpleie! Klem

    SvarSlett
  8. Så bra at du har funnet en treningsform som hjelper! Jeg sliter med nakke, burde kanskje prøve dette! Deilig den teen der, da.Må ha den innimellom:)klem lille meg

    SvarSlett