søndag 30. desember 2012

ETT ÅR...

- til neste gang...
En liten collage av guttene mine på årets koseligste dag;

Lillebror poserer fremdeles velvillig foran juletreet!!
Mellomste er ikke lett å ta bilde av,men det gikk i pakkeåpningen!!
Eldste har fått ny lue som lillebror fikk...utrolig kledelig til begge to altså...haha!!

Nest siste dagen i året...
Bør vel begynne å planlegge morgendagen men litt sykdom har sneket seg på besøk igjen,har vel egentlig bare lagt på lading tror jeg!!
Men,men nyttårsfeiring skal det bli!!

Nyt den nest siste dagen i 2012!! 

8 kommentarer:

  1. Hihi så herlige bilder,flotte gutter du har:)
    Håper dere holder dere friske,så kjedeligt å bli sjuke nå,håper det kommer seg fort!
    Her tar eg med jentene på Bedehuset på nyttårsfeiring,mannen er på jobb på kvelden så istedenfor å sitte åleine så er det kjekkere å feire det sammen med andre:)
    Ønsker deg ein fine søndag!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  2. Herlighet for noen nydelige gutter du
    har,så pene. :) Håper ikke dere blir
    sjuke til nyttårsaften.:)
    Klem Mette.

    SvarSlett
  3. Et flott trekløver, tre gutter:)
    Her var guttene storfornøyd med julegavene. Og nå nyter vi gode dager:-).

    Klem Veronica

    SvarSlett
  4. Jeg kan se at eple faller ikke så langt fra stammen. Vakker mor - vakre gutter !

    Nå håper jeg både du og jeg blir friske før morgendagen. Har hatt feber og "kuldegrøss" siden første juledag :D Bort - bort - bort med alle baselusker!

    Takk for all inspirasjon, fine bilder, flotte ord - og sist men ikke minst 100000 takk for alle kommentarene du legger igjen inne ho smeg - jeg blir SÅ glad!!

    Håper du blir frisk og at morgenkvelden blir en flott feiring!
    Stor klem fra meg =)

    SvarSlett
  5. Så herlige gutter du har:)
    Ønsker deg alt godt for det nye året og gleder meg masse til å følge deg videre:)
    Tusen takk for masse herlig inspirasjon og nydelige innlegg:)

    ØNSKER DEG ET RIKTIG GODT NYTTÅR:)
    Klem Merete

    SvarSlett
  6. Så fine gutter! Jeg har ogs bare gutter, men to stk:)
    Ønsker deg og dine ett godt nytt år! Gleder meg til og følge deg videre! Tusen takk for alle og alltid koslige hilsninger hos meg:)
    Kos dere imorgen, så blogges vi;)
    klem lille meg

    SvarSlett
  7. Å herlighet de er nydelige disse guttene altså!
    Kos å se.
    Ja,denne julen har jeg og slitt med bihulene.....må nok få meg en kur tror jeg.....ikke bare slankekur.....hi,hi...
    Håper du kommer deg snart igjen min skjønne!
    Takk for det gamle Ingrid!
    Vi sees neste helg ja,

    KLEMMER OG GODT NYTT ÅR!

    SvarSlett
  8. Så flotte gutter da!

    Må si det er litt vemodig at julen snart er slutt. Gått så fort...
    Men fortsatt et par dager igjen å kose seg :)

    Gleder meg til å følge deg og den fine bloggen din videre i 2013.
    Godt nyttår ♥

    SvarSlett