fredag 21. desember 2012

EN SMULE...

- rødt???
Her i huset har det ikke vært rød jul på flere år...
Men i år skjedde det noe...
Et JULEMIRAKEL vil vel mann og barn si...
For her er det blitt litt rødt i kriker og kroker...


Men må ærlig si at det ble ganske så koselig og julete altså...
Tror det er denne stjerneserien til Nille som har fått meg på røde tanker!!
Det hører vel med til historien at det faktisk har kommet inn litt sort julepynt også...
Og må innrømme at jeg liker DET også jeg!!

Siste innspurt folkens!!
Jeg starter juleferien med Dagfinn Lyngbø show og hotellovenatting i egen by!!
Med RØD lebestift...not!!
FIN FREDAG TIL DERE!!

7 kommentarer:

  1. Så fint du har pynta og litt rødt går jo ant det er jo jul,hihi synest eg var så flink som kjøpte ein bukett røde blomster for å få litt rødt inn,fint blei det og som deg e hadde aldri tenkt å ta inn svart men det har eg gjort og eg liker det:)

    Fineste dagen til skjønne deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  2. Heia.:)
    Rødt er bare lekkert det,kjempekoselig
    hos deg,lun og fin stemning. :) Kos deg
    masse i kveld på hotell i egen by hihi.<3
    Klem Mette.

    SvarSlett
  3. Synes rødt er så fint nå i jula. Julefarge nr1 for meg:-))
    Kos deg på Lyngbø show, vi skal på "slante" fest hos en nabo:-))

    Klem Veronica

    SvarSlett
  4. Koselige bilder. Jeg hadde en litt rød jul i fjor. Da var det utrolig mange år siden sist. Det er jo kjempefint.
    Ha en kjempefin jul Ingrid :-)
    Klem

    SvarSlett
  5. Hei på deg:)

    Så koselige bilder:)
    Det serviset frå Nille er kjempe fint. Stod og såg på det sist gang eg var innom Nille, men kjøpte det ikkje...Eg angre...ha ha ha...
    Eg har alltid pynta med rødt til jul, har det i år også men mykje mindre enn før. Eg får det liksom ikkje heilt til med det raude i år. Men det er jo så fint, lunt og koselig:), så litt rødt har eg:)
    Merke at når eg er på butikken og skal sjå etter julepynt blir eg "dradd" mot alt det kvite..ha ha ha..

    Fortsatt fin kveld og god førjulstid til deg og dine:)

    Klems Evelyn:)

    SvarSlett
  6. Så fint!
    Jeg har også begynt med litt rødt:)
    Det er så fint.
    Skulle ha hatt rød leppestift, syns jeg... hihi
    god jul til deg og dine:)
    Juleklem lille meg

    SvarSlett
  7. Her har det alltid vært rød jul. Det kommer det nok alltid til å være også :)
    Herlig stjerneservise ♥

    Håper du hadde det fint på show i går!

    Ønsker deg en riktig god jul ♥
    Klem

    SvarSlett