lørdag 28. januar 2012

STRØKNE

Det tok meg altså to uker å få de nye heisgardinene mine strøket...
 Å sy de for hånd tok to dager...
Men det er vel noe med at når de først er kommet opp,så blir det lett værende...


 Ble dårlig kvalitet på bildene...tatt en sen kveldstime...
Er fornøyd...men ikke 100 %...
Heisgadinene er kjøpt hos Jotex,til en ganske grei pris...
Men jeg har SÅ mange planer og ønsker for KJØKKENET at jeg blir aldri helt fornøyd...
HELT NYTT for eksempel...
Jaja,blir ikke denne uken...hihi...
Ha en knallfin lørdagskveld!!

8 kommentarer:

  1. Ååå så fine gardiner, og du er jammen dyktig å sy for hånd.. De var kjempefine! Ønsker meg slike til kjøkkenet mitt, de var nydelige. Hen en fin lørdag:)

    Klem
    Ann

    SvarSlett
  2. Heisan Annemor!!
    Må bare få sagt at jeg bare har lagt de opp,så sy-ferdighetene mine er ganske begrenset!! ;-) Ellers tusen takk!! :-)
    klm ingrid l

    SvarSlett
  3. Hei Ingrid!
    Du har det jo så koselig ;)
    Jammen flink som syr gardiner selv!
    Ønsker deg en fortsatt fin helg!
    Klem :)

    SvarSlett
  4. Å, det var noen flotte gardiner. Så flink du er til å sy :)

    Tusen takk for at du la igjen en kommentar angående mitt valg av header. Er jammen ikke lett å bestemme seg, he he :)

    Fin fin kveld til deg :)

    SvarSlett
  5. Koselig blogg, la meg til som følger! Ses innom hos meg?

    SvarSlett
  6. Hei Ingrid Louise - TUSEN TAKK for koselig kommentar hos meg!!!

    Synes kjøkkenet ditt ser kjempefint ut jeg og de gardinene var jo helt nydelig. Men det er vel sånn med oss interiørfrelste damer at vi stadig ønsker noe nytt.

    Ha en flott søndag!!!

    Klem

    SvarSlett
  7. Hei.
    Kjempefine gardiner,jeg syns også
    du har et koselig kjøkken. :))
    Ha en fin Søndag.
    Klem fra Mette.

    SvarSlett
  8. Hei veldig fine gardiner, Jotex har mye fint synes jeg. Ha en flott søndag :) Hilsen Tone

    SvarSlett