tirsdag 3. januar 2012

FARGELØST ELLER TOMROM ?

- det føles litt sånn når julen er ryddet ut...
Ingen lysende stjerner og staker...
Ingen "stash" overalt...
- men egentlig litt kjekt og...nå kan det jo fylles på med nye farger og blomster...
De nyinnkjøpte stolene kom mer til sin rett når mye annet forsvant fra fokus...men julegardinene henger oppe ennå - i påvente av å finne meg nye...


På speilet henger en hjerte-girlander som ble kjøpt inn til jul i fjor...den har hengt oppe siden...

Er jo ikke direkte julete disse då...


Her er det vel litt jul ennå,treet skal plantes ut...hvis det overlever inne... Sinkhusene har jeg ikke helt bestemt meg for om er julepynt eller ikke...
I allefall: Back to basic...
Her trengs påfyll...
Av noe...
Bare ikke si det til min kjære...
Ha en kjempefin tirsdagskveld!!
 

2 kommentarer:

  1. Kjenner igjen følelsen.. Jeg så noen skikkelig fargerike blomster i stad som fikk meg i godt humør... skal se det blir noen av de etterhvert hos meg.

    Hjertene var ikke spesielt julete nei...
    Ha en fin kveld
    klem

    SvarSlett
  2. Hei! Så fint du har det! Liker veldig godt fargevalget ditt, og hjertegirlanderen din og zinkhusene forbinder ikke jeg med jul. Mitt zinkhus står ennå i viduet, og der skal det få stå litt til. Ha en fin kveld, og godt nytt år!

    SvarSlett