onsdag 6. februar 2013

GAMMELT NYTT...

- fungerer fint det...
Når det er ekko i lommeboken og shoppelysten er på topp...
Hva gjør man da???
Hadde jeg spurt en av guttene mine (inkl den aller største) hadde vel svaret blitt...
"Ran en bank"...      eller
"Ka i himmelens navn du har bruk for no då?"

Men det jeg har gjort er noe så enkelt som å bytte om på noen hyller og nips...

Som her på kjøkkenet...to "gamle" Lack hyller kom frem fra et skap og hengt opp...en hjerteranke og et hjerte i natur og "slankeskiltet" vårt er kommet på plass... 

Og i stuen kom hyllen som hang på kjøkkenet før...med litt div stasj...har visst redigert det vekk...men et skilt,globus og lerkegrein ligger der...

  Så har hon jo også gått til innkjøp (den hadde hon faktisk råd til) av en sort høyglans spraylakk...så da blir det noe DIY her etterhvert...tror dere kan få se resultatet når det blir ferdig!! Tror!! Haha!!

Midtveis i uken allerede og pc en ser ut til å ha overlevd et helt innlegg...
Den er skikkelig utidig for tiden,men i dag var dagen!!

SUPERFIN DAG TIL DERE!!
Tusen takk for hyggelige spor!!

11 kommentarer:

  1. Kjenner igjenn ekkoet i pengboka ja;-) jeg har vert permittert helt siden 1. Januar og det merkes.. Men jeg begynner og jobbe igjen på mandag, så da regner jeg med ekkoet blir borte;-) uansett så har jeg tenkt og minske ned på utgiftene mine som da er interiør og stæsj, jeg har bestemt meg for og gå for mere gjenbruk slik du har gjort nå;-) og det er som regel bare litt ommøbleringen som skal til;-)
    Hihi lo når du skrev rane en bank, det er forslaget jeg og får servert når jeg spør;-) husker jeg sa det selv og til mine foreldre også:-) fliring:-)
    En fortsatt fin dag til deg:-)
    Klem:-)

    SvarSlett
  2. Hihi ja ekko så det holder her for tida men kanskje det er litt sunt for då blir ein meir kreativ med det ein har og det gjelder matlaging og,istaden for å kaste så bruke det ein har:)
    Var hos lege idag og etter det var eg på ein interiørbutikk men det var ingen ting som frista,Milla kjøpte ein gaffel i tre til 5 kroner,hihi:)

    Fine dag til skjønne deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  3. Så lyst å koseligt... du?? har dere ikke eit sånt "godt og brukendes" rom på søppelplassen??? har skrevet litt om det hos meg... kjempe lurt... gjenbruk, gratis og kan bli sååå fint... :)
    elsker den lykten din på øverste bildet :)

    Klems Diana.

    SvarSlett
  4. Fine forandringer! Kanskje vi skal bli flinkere til å bruke det vi har ;D Her er det også ekko i lommeboka nemlig;)) Gleder meg til å se hva du spraymalet !!
    Ha en fin dag!

    SvarSlett
  5. Så smart og bruke noe en allerede har- være kreativ rett og slett :) Gjenbruk er moro :)

    Ønsker deg en fin dag

    Klem Monica

    SvarSlett
  6. Veldig mye ekko her også for tiden!!!
    Men man blir i alle fall god på å bruke det man har ;)
    Fine bilder, og fin fornyelse :)
    Ønsker deg en super kveld!!
    Klem Mirjam

    SvarSlett
  7. Så fint:)) Ja, hvis man roter litt i skap og kasser som er bortstuet, så kan man finne masse fine ting som kan taes frem:)
    Deilig med forandring uyen å rane en bank;)
    Fin kveld skjønne deg!:)
    Klem Janne

    SvarSlett
  8. Hei og hoppsann:)
    Eg seier det igjen eg...Du har det så fint:)
    Enig med deg, når ein får flytta litt på ting og tang blir det liksom som nytt.. Eg har alltid lyst på noke nytt...hahaha...Eg må slutta og gå inn på alle nettbutikkar, for då trur eg virkelig at eg treng mesteparten eg ser...hahaha...
    Eg hadde tenkt og ha eit innlegg om spraylakking idag...Guri malla så mykje eg har spraya...hihi...Gler meg til og sjå DIY prosjektet ditt:)
    Fin kveld til deg:)
    Klems Evelyn:)

    SvarSlett
  9. Hehe... jeg måtte le litt jeg nå.
    Men så fint det ble då. Og nå er jeg spent på det nye prosjektet ditt. Vi må jo få se....

    SvarSlett
  10. Så fint det ble:)
    Man trenger ikke fulle lommebøker når man kan bytte om litt på det man har:) da får man noe helt nytt allikevel:)
    Kjempe koselig du har det:)
    Sov godt
    Klem Merete

    SvarSlett
  11. Hallo???? Ekko...ekko????
    Hei Ingrid det er bare meg...knis...
    Så flott og gøy å ordne litt rundt og finne nye plasser til ting men har.
    Jeg har ofte ekko i lommeboken....en dag kom det en møll flygende ut...ho,ho,ho!
    Vel,nok tøys....
    Nydelig hos deg.
    kos med sol i dag sant??
    Vi knottes vi!

    Klemmmmm i ekko....
    Camilla.

    SvarSlett