mandag 21. januar 2013

GLIMT...

- fra helgen...
 Nok en fin helg er overstått...
Den har innehold MYE sosialisering...
Bare for å nevne: klubb med jentene fredag,kafe med andre jenter,handlig med mannen,bursdagsbesøk lørdag,og middagsbesøk hos ma + pa søndag...
Og innimellom må det jo trimmes vekk alt det sosialt spisende og drikkende...
Puhhhh!!

Kafebesøk med fine jenter...kaffemocca er et must såklart...   
                                                                 
En liten time med skylapper...og enda mere sjokolade såklart...

En handletur...med litt shopping såklart...Globus må vi vel ha!!??


 
Ny uke har allerede banket på,håper den blir STRÅLENDE fin!!

12 kommentarer:

  1. Ja det kaller jeg ei innholdsrik helg:):)
    Skal si de sjokoladebitene fristet nå:) fikk vann i munnen av og se det bildet;)
    Tøff globus:):)
    Ønsker deg ei fin ukestart:)
    Klem fra Linn:)

    SvarSlett
  2. Så herlig med ei fine og innholdsrik helg,så kos:)
    Skulle gjerne hatt den gode drikken der no!
    Akkurat no sitter eg med ei lita ei som er snufsen og ikkje heilt i toppform,kjedligt men er vel tida for det...

    Fine kveld til skjønne deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  3. Tjohei på deg:-).
    Høyres ut som du har hatt ei super, men travel helg:).
    Så kul den globusen var:).
    Her har helga gått med til maling, maling, maling...hahaha... Eg er så glad eg er ferdig no...
    Ha ein fortsatt fin mandagskveld:)
    Klems Evelyn:)

    SvarSlett
  4. Hørtes ut som en kjempe koselig helg.
    Masse koselige innlegg du har hatt i det siste.. Elsker det nye kjøkkenet deres. Det er så lekkert!

    Ha en knall fin uke
    klem

    SvarSlett
  5. For en herlig helg! Så deilig å være sosial, og bare ha det hyggelig :)
    Fin globus du hadde handlet, minstemann ønsker seg en, og denne kunne jeg gått for! :)
    Tusen takk for hyggelig kommentar hos meg, kjenner meg igjen i fargevalget fra 90-årene! :)) Det fortsetter å være hvitt her hos meg, jeg var ikke så tøff når det kom til stykket likevel :)
    Ha en finfin kveld.
    Klem

    SvarSlett
  6. Høres så koselig ut, slike venninnetreff er alltid fine. Og kan man spe på med litt sjokolade også, ja da er det jo ennå bedre. Vi skal ha klubb 1 februar og jeg gleder meg, det er så lenge siden sist. Her var helgen ikke like innholdsrik, men vi fikk da både veggoppheng og lydanlegg til TV i hus. Nå har vi faktisk hengt den opp på veggen.

    Ha en fin uke.

    Stor klem

    SvarSlett
  7. Wow... for en helg:)
    Høres ut som du har hatt det kjempe fint med masse herlige venner og familie:)
    Globusen var kjempe fin:)
    Sov godt
    Klem Merete

    SvarSlett
  8. Herlig helg du har hatt!!
    Ønsker deg en strålende uke :)
    Klem Mirjam

    SvarSlett
  9. For en helg du har hatt, perfekt! :-)
    En skikkelig vitamininnsprøytning !
    Ha en fortsatt flott uke , klem :)

    SvarSlett
  10. Så herlig helg du har hatt,
    kjekt med sosial kontakt. :))
    Lekker globus.
    Klemmer.

    SvarSlett
  11. Høres ut som en perfekt helg :)
    Håper du koser deg i dag også!

    Fin tirsdag ♥

    SvarSlett
  12. Så utrolig herlige bilder du viser;)
    Skjønner at du koser deg;)
    Fin kveld til deg;)
    Klem fra Janne

    SvarSlett