mandag 23. juli 2012

NORGES GLASS

Jeg har fått mine første Norges glass i hus...
Vi holder på å tømme min kjære mormors hus...
- og der gjemmer det seg mange skatter...

Det var mange Norges glass i kjelleren der,og  alle som ville ha fikk!!

Jeg fikk med meg tre stk i forskjellige størrelser,og nå pryder de kjøkkenbenken!!

Den aller største er fylt med havregryn...

De to andre med pasta...

Sammen står de og pynter opp på et brett...

De er jo egentlig veldig fine...


Kjekt med litt "gammelt nytt", og spesielt når det kommer fra gamle kjære familemedlemmer!!
Har aldri vært så opptatt av disse Norges glassene, men synes jo nå at de er veldig dekorative og praktiske!!
Tusen takk mormor!!

Strålende ny fin uke ønskes dere!!


6 kommentarer:

  1. Hei!
    Ja, Norgesglass er utrolig bruksvennlige:) har selv mange og selger dem også i butikken min:)
    Og de kan brukes til alt mulig, kjempe fine med markblomster i, lys, knapper osv:)
    Ha en strålende dag

    Klem Merete

    SvarSlett
  2. Norgesglass er så fint! Jeg har mange norgesglass i hus i alskens størrelser.. Og flere ønsker jeg meg! Er så fint til alt mulig! Til å ha t-lys i, pasta, mel, steiner fra ferier.. osv osv...

    Godt du har vært i varmere strøk for har hjemme er det jo rene vinterferien...

    Klem fra Monica

    SvarSlett
  3. Hei Ingrid!

    Norgesglasse er flott og kan brukes til så mangt :)
    Jeg liker godt å bruke de som vase og til lys!
    Ha en flott dag :)
    Klem

    SvarSlett
  4. Å så koselig med glass fra din mormor!
    Syns de er kjempefine men har ingen selv...tror svigermor har noen på lur...hi,hi.
    Veldig fint slik som du har satt de på et brett!

    Vel ha en innekoselig kveld min venn!
    Klem Camilla.

    SvarSlett
  5. Så vakre Norgesglass,eg har alltid hatt sansen for dei,så fine med ting oppi og så dekroative:)
    Ønsker deg ein strålandes kveld,me må ha innekosen her og:)
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  6. Hei fine vennen :)

    Så koselig å titte innnom her hos deg igjen :) Det har jeg gledet meg til:) Nå er vi vel hjemme fra ferie, og er så moro å ta en bloggerunde og titte igjen :)

    Syden turen deres ser helt herlig ut, vennen :) Så godt med 14 dager med varme, sol, sommer, god mat og godt drikke :) Det trenger man :) Så ut som en kjempefin plass :) Og slik som sommeren er her, så er en slik tur veldig etterlengtet :) Man lever lenge på den turen :)

    Og Norgesglass, det er såå fint :) Og spesielt da de er etter mormoren din :) Veldig fint med havregryn (favorittfrokosten min) og pasta i :) Det pynter opp på kjøkkenbenken :)

    Tusen takk for kjempekoselige hilsener da vi var på tur :) Nå driver vi å pakker ut og vasker klær :) Og sola har også kommet frem, så kanskje det blir sommer og sol i dag :) Håper sola skinner hos deg, vennen :) Ha en fin sommerdag, og kos deg :)
    Klemmer og koser Lisa :)

    SvarSlett