mandag 16. april 2012

FASINASJON

Disse søte, tøffe krusene har jeg fått av en god venninne...
De er i stengods,har en håndmalt, herlig patina...

Vi snakker selvfølgelig (?) om krus fra en av mine favoritter: Tine K...

De fleste rundt meg er fullstendig klar over min FASINASJON av dette merket..

Og jeg blir jo så glad når jeg får sånne FINE ting av sånne FINE folk!!

Akkurat nå får de stå i vinduskarmen sammen med en sort Tine K potte...
Helt til jeg vil dele kaffen min med de!!


 En strålende (vårlig?) uke ønskes dere!!
Her er det snø i luften i dag...sa jeg vår??

6 kommentarer:

  1. Utrolig lekre krus :) Jeg har blitt så betatt av Tine K jeg og etter jeg begynte å blogge, for da ser jeg så mye lekkert fra Tine K :)

    Er det en anelse blått i de? Jeg har fått dilla på lysblå skjønner du ;)

    Snø og regn og sludd her og, men våren bare må komme snart :)
    Ha en fin fin kveld :)
    Klem Lisa:)

    SvarSlett
  2. Lekre krus :)

    Ha en super kveld!

    SvarSlett
  3. Så flotte krus,eg og elsker det merket,men har ikkje så masse i det enda men håper å få et par ting til iallefall:)
    Har nettopp komt heim fra klubb men måtte ta meg ein bloggerunde før leggetid:)
    Ei fin veke til deg:)

    SvarSlett
  4. Veldig fine krus:) kaffe og te smaker da visserligen bedre i fin kopp? ;) Ha en fin uke, forhåpentlig kommer det litt varmere vær snart, jeg har bestilt det nemlig :))

    SvarSlett
  5. Wow, flotte krus ;-) Jeg elsker det meste fra Tine K!
    Disse har jeg ikke sett før, utrolig flotte.

    Ønsker deg en fin tirsdag og takk for hyggelig hilsen inne hos meg ;-)

    Klæm Vibeke

    SvarSlett
  6. Kjempefine krus dette,har lyst på
    slike jeg også. :)) Takk for godt
    råd ang. bordet,det skal jeg følge.
    Ha en flott dag snille du.
    Klem Mette.

    SvarSlett