tirsdag 7. februar 2012

BADEROMS-DETALJER

Badet vårt...
Et litt vanskelig rom å ta bilder av...
Men her kommer noen detaljer fra badet vårt i hoved-etasjen...
(Guttebadet i kjelleren er nok ikke spesielt bloggbart...)


Fargene går i jordfarger...brunt og beige...Vi lagde nytt bad for ca 10 år siden,og er ennå ikke blitt lei av fargevalget...heldigvis...


Noe av badets nødvendigheter får stå fremme...


Skiltet ble kjøpt aller mest fordi det passet i fargene...Og teksten er jo passende også,henger over doen...

På disken står litt nødvendigheter og litt pynt om en annen...Greit å samle det på et fat...

Og hverdags-make up`en står lett tilgjengelig...( I en blomster-potte-boks sak...)
Da har jeg fått vist frem de "ryddige" detaljene...
Dere skulle sett hvordan det ellers ser ut rundtomkring her inne!! Hihi!! Skittentøykurven min og kleshaugene på kommoden trenger dere ikke se vel??

Ha en strålende tirsdagskveld!!

11 kommentarer:

  1. He he Ingrid ;)
    En bloggerskes magi det å vise frem de fine tingene! Alle har vi vel mindre bloggbare ting rundt omkring.
    Det du viser var kjempefint!
    Ha en fin kveld!
    Klem :)

    SvarSlett
  2. Så fint du har det på badet. Fine og harmoniske farger og gode ideer til oppbevaring :-)
    Ha en fin tirsdagskveld :-) Anita

    SvarSlett
  3. Nydelig bad, og jeg skjønner at du ikke er lei fargevalget. Behagelige farger og så mange fine ting :-)
    Ha en fortsatt fin kveld :-)
    Klem
    Brit Eva

    SvarSlett
  4. Bra at dere er fornøyd med fargevalget fortsatt. Det viser at dere har like god smak nå som da :))
    Ha en nydelig dag!

    SvarSlett
  5. Å så fint bad dere har!! Jeg angret på fargevalget på fliseplatene mine...selv om de er fine, ønsker jeg meg bad i hvitt og beige. God smak har dere!!

    Ønsker deg en fin dag-

    klem

    SvarSlett
  6. Nydelige farger, skjønner godt at dere er fornøyd med dette badet ja! Masse lekre detaljer også;)

    Ha en fin ettermiddag og kveld!
    KLEM

    SvarSlett
  7. Likte ideen med dorullene oppi en eplekasse;) Fine detaljer, god dag til deg!

    SvarSlett
  8. Hei:)

    Så fint bad, rolige, behagelige farger.
    Likte veldig godt kassen med doruller..stilig!

    Ha en fin kveld!
    Klem Line E.

    SvarSlett
  9. Nydelig bad med fin atmosfære :) Så stilig kassen ble med dorullene! Ikke hver dag jeg ser at en dorull virkelig blir prikken over i'en :)

    Vi har også et guttebad i kjelleren som jeg aldri tror kommer til å bli bloggbart ;)

    SvarSlett
  10. Lune farger er lekkert på bad, ikke minst ser man litt mindre gusten ut om morgenen i forhold til kritthvitt :) Mange lekre detaljer!

    Skiltet var morsomt. Min far kjøpte faktisk et med teksten som står under Gentlemen på ditt, og hang opp på herretoalettet på jobb. Det hjalp visst litt det ;)

    Ha en fin helg!

    Klem Linnette

    SvarSlett
  11. Kjempefint bad...skulle ønske vi hadde fint bad selv, det har vi ikke...God helg til deg..klem Julie

    SvarSlett