torsdag 12. januar 2012

FORANDRING FRYDER

Eller...
Morgentrimmen i dag før jobb...
Flytte slagbenken fra gangen inn på kjøkkenet...
Flytte kjøpmannsdisken fra "flerbruksrommet" inn i gangen...



Sannelig ikke sikker om dette blir en varig løsning,men greit med litt forandring...og med noen ekstra sitteplasser...har to ileggsplater til bordet + 4 like stoler til...


Huff og huff...vinduskarmene mine har visst gulnet veldig...på 10 år...


Noen stakkers tulipaner som knakk på vei hjem...blitt skikkelig "Rema-blomster-shopper" jeg...
- og i gangen er da den gamle kjøpmannsdisken kommet tilbake...

Ikke drømmemøbel altså...men den får duge...

- enn så lenge...forandring fryder jo...så forandring kan skje når som helst...til helga kanskje? 

Ja,ja får sove på det...
Har jo en hel helg på meg til å skubbe møbler på...
Finfin torsdagskveld til dere!!

2 kommentarer:

  1. Kjekt å kunne forandre på det litt. Alt blir liksom nytt igjen:-) Forresten fin voksduk på bordet, det ligger en maken på mitt kjøkkebord.

    Klem Annfrid

    SvarSlett
  2. Kjekt å kunne ender litt innimellom da... Her blir ting også flyttet litt frem og tilbake før jeg faller til ro med et valg... for en stund... hehe
    Kos deg videre med Herlig hjem
    klem

    SvarSlett