lørdag 31. desember 2011

GODT NYTTÅR

Så var den siste dagen i 2011 her...
Nok et år har rast avgårde...
Det har vært et godt år,kjempekjekt å begynne å blogge og treffe så mange søte mennesker...

Kveldens siste dag har vi tradisjonen tro venner på pinnekjøtt-middag,kjelleren full av barn og undommer,hunder og katter...
Det blir nyttårsbukk på både store og små,og selvfølgelig masse bakkefyrverkeri...

Bordet dekket og pyntet jeg klart i går kveld:
Champagnen er klar til å sprettes...

Tine K serviettene har vært med på hver eneste oppdekking i hele desember...

Enkelt pyntet med lys og (isopor) sølvkuler...


Linduken har (nesten) overlevd hele julen...



Årets siste middag...


En avkåren amaryllis pynter opp...
Så vil jeg ønske alle dere bloggejenter... (og andre)
et fantastisk godt nyttår!!
Gleder meg allerede til masse nye innlegg og masse god inspirasjon fra dere!!
Og tusen takk for alle koselige kommentarer,det motiverer veldig!!
Planlegger en liten Give Away på nyåret...bare fordi dere fortjener det!!

NYTTÅRSKLEM fra meg!!  

2 kommentarer:

  1. Riktig godt nytt år ønskes deg og dine ;)
    Klem

    SvarSlett
  2. Så flott dere har dekket til årets siste måltid.
    Takk for masse flott blogging i 2011. Gleder meg til å følge deg videre inn i 2012.

    Ønsker dere et riktig godt nytt år
    klem

    SvarSlett