lørdag 5. november 2011

MARATON

Neeeei...jeg har ikke løpt maraton...
Men på torsdag hadde jeg (vi...) en maraton MAKE OVER av soverommet vårt!!
Sånn ca. forløp det:

Torsdag morgen før jeg drar på jobb...

- og torsdags ettermiddag ( kl 16.15)...
Så det sånn ut på soverommet vårt...

Torsdag kveld kl 22...
2 strøk maling på (1) vegg
Nyinnkjøpt seng
Nyinnkjøpt sengetøy og puter
God natt...

Fra brunt og lilla...
...til grått og hvitt...
(skulle jo ikkje henge meg på den grå bølgen eg...)

Bokstavene må nok få seg et strøk hvit-maling...
(ser hvit ut her altså,men er mye "gulere"...)

Nattbordene har faktisk mannen kjøpt heeelt alene...

Lysekronen er en arvet messinglampe som er blitt sprayet hvit og fått noen prismer  på...

Her går det fort i svingene innimellom!!
Men når mannen MÅ ha ny seng i dag,og kjøper med grått trekk, MÅ jeg ha maling,sengetøy o.l som matcher...
Deal or no deal!! :-)

Happy lørdag to you!!



1 kommentar:

  1. Heisann!
    Såå nydelig soverom! Jeg hadde grått og hvitt før jeg satt opp den plankeveggen bak senga:)
    Nå er det hvitt og natur:)
    Grattis med ny seng!
    Tusen takk for kommentar hos meg, og ha en kos kveld!
    Klem fra Janne

    SvarSlett