mandag 14. januar 2013

VINTER...

- kos...

Her vest nyter vi nydelig vintervær...
Uten snø vel og merke,men med nydelig sol,kuldegrader og gnistrende krystaller!!
Januaren kan være fin den altså...

Vinterkoser oss masse både inne og ute vi ;

Varme drikker hører med...
Kaffien er nok favoritten min då...

Helgetur i "nærområdet" hvor vi bor...
Min kjære i fint driv...

Også fra en av helgens turer i "nærområdet"...
Falleferdig bro...

Og ikke minst...
Sofakos og lys...

Perfekte vintersyssler!!


Stort velkommen til ny følger!!

SUPERFIN UKE!!

14 kommentarer:

  1. Hei skjønneste deg:)
    Så nydelige kose bilder og dei vinterbildene er så flotte,det er nesten for kaldt hehe sjølv om det ikkje er så mange minus som andre plasser men bedre enn regnet:)hihi me kommer ikkje til å huske korleis det var med støvler og regnklær igjen:)

    Finaste kvelden til deg:)
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  2. Hei på deg:)
    Så flotte bilder:). Du har der så utrulig fint og koselig:). Diggar stilen din:). Og du, den stjernekoppen var jo bare knallfin..
    Vi og nyter flott vinterver, heilt utrulig med blå himmel og sol:). Lovely...
    Fortsatt fin kveld til deg:)
    Klems Evelyn:)

    SvarSlett
  3. Å så herlige bilder altså...
    Ja jammen er det lyst og fint for tiden, så deilig !
    Det bildet fra stuen var dånelekkert.....
    God kveld snupp

    Klem klem

    SvarSlett
  4. Herlige bilder fra både ute og inne :)
    Deilig å ha tid til turgåing og kos!!
    Ønsker deg en herlig uke videre ;)
    Klem fra meg!

    SvarSlett
  5. Så nydelige bilder. Vakkert turområde! Her var det -14 i dag, og må si det var friskt. Bruno har fått på seg høyhalset genser :D
    Er det boxer dere har kjøpt dere? Synes valp var bedre valg enn Londontur. Tur kan dere ta senere :)
    Fiiin kveld til deg, eller skal jeg kanskje si natt ? ;D

    SvarSlett
  6. Så koselige bilder, og lykke til med valpen som kommer :) håper du vil fortelle oss om den her på bloggen.

    SvarSlett
  7. Ja når januar er slik som nå så er det jammen ikke farlig.Fine stemningsfulle bilder både innenfra og utenfra.Sitter å ser på bildene og lurer på hvor på øyen det er. :)

    Fortsatt fin uke til deg.

    Klemmer fra meg

    SvarSlett
  8. Godt nytt år :-)
    Nydelge bilder av herlige motiver, du har de så fint :-)
    Klem
    Brit Eva

    SvarSlett
  9. Så flott det var hos deg da!
    Her er det snø og iskaldt.....
    Lengter etter våren nå ♥
    Går mye av varme drikker her i huset også nå. Deilig!

    Håper tirsdagen er fin :)

    SvarSlett
  10. Hei Ingrid:)
    Tusen takk for koselig kommentar hos meg:)
    Så utrolig koselig å finne deg her også! Kjempefin blogg du har:)
    Skal lese nedover siden og kose meg inne på bloggen din:)
    Fin kveld videre!
    Klem fra Janne

    SvarSlett
  11. Så herlige vinterbilder. Du minner oss på at vi må nyte vinteren også. Det er jo egentlig litt tidlig å lengte mot vår nå. Ønsker deg en fin kveld, klem Anita

    SvarSlett
  12. Så fine bilder, så ut som du hadde en fin tur ute i kulda :)
    Vinteren er virkelig fin den også, vi får bare kle oss skikkelig :)
    Koselige innebilder også. Gleder meg til å se bilder av valpen, hvis du legger ut bilder av han da ;)
    Ha en fin kveld.
    Klem

    SvarSlett
  13. takk for koselig kommentar inne hos meg :)
    Ser den med skumringsfargen, den hadde vi i stua i gamle leiligheten, nyyydelig fin farge... men jeg syns det er såå fint med litt større kontrast mellom lister og vegg... :) så derfor våget jeg meg ut på kalkgråen... :) syns jeg var litt "crazy" da... haha... :)

    Nydelige vinterbilder, både inne og ute :)

    Klems Diana.

    SvarSlett
  14. Så vakkert sted du bor på,
    flotte bilder. Du har
    det så herlig inne også,
    lunt og trivelig.:)) Du
    vet å gjøre det koselig
    rundt deg. :))
    Klem fra Mette.

    SvarSlett