tirsdag 16. oktober 2012

GRÅ ...

= den nye hvite ??
Det har jeg lest et sted ...

- og det får jeg håpe ...
For det blir en del grått her nå altså ...

- har valgt forskjellige typer gråfarger ...
Synes at de fleste gråfarger passer godt sammen ...

På veggene både i stue og kjøkken har jeg valgt denne ...
Har eggehvit fra før ... ( som ser grå ut her spør du meg )

Men litt forskjell blir det nok ....
Blir ivertfall fint sammen med det hvite ...

Så i dag får jeg forhåpentligvis svingt malerkosten ...
Først trene litt ...
Og en haug med andre ting ...

Kjempefin dag ønskes dere !!
Tuuusen takk for alltid koselige og gode kommentarer !!

11 kommentarer:

  1. Ha en superfin dag skjønne deg!
    Gleder meg til å se etterhvert ;)
    Klem Mirjam

    SvarSlett
  2. ÅÅ så gøy med oppussing.. Skumring har jeg selv hatt i spisestue og inngang. Fin farge. Gleder meg til å se.

    Klem

    SvarSlett
  3. Ha en lovely day skjønneste du!
    Spennende å se fargene...
    Kommer til å bli flott uansett.

    Hilse til Mona når du ser henne:)

    Smask og klyp!

    SvarSlett
  4. Grått er hot veit du,blir nok så flott hos deg:)
    Ein fin dag til skjønne deg og håper du får gjort masse:)
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  5. Grått er nydelig! Gleder meg til og se:) Ha en fin kveld. klem lille meg

    SvarSlett
  6. Grått er bare såååå fint ♥
    Funker til alt!

    Gøy med oppussing da. Spesielt når det er ferdig :)
    Gleder meg til å se resultatet :)

    Takk for innspill ang. stolene. Tror nok det må bli en av de med grått trekk ja. Kjærestemannen trodde nemlig jeg var gal når det gjaldt de 2 første... hi, hi...

    Fin kveld ønskes til deg - husk å slapp av litt inni mellom!

    SvarSlett
  7. Så spennende med ny farge på veggene! Vi har fargen refleksjon i stua vår, den er helt lys men går litt mot det grå. Utrolig godt fornøyd!

    Lykke til!

    Klem Pink lady

    SvarSlett
  8. Så spennende med fargene:)
    Grått er jo bare en herlig farge:)
    Gleder meg til å se:)
    Klem Merete

    SvarSlett
  9. Er mange som satser på gtrått for tiden virker det som ja:)
    Her er rommene så små at hvitt er kommet for og bli for alltid tror jeg, hehe:) Men har veldig lyst på en liten krik med sort:))

    Blir nok bra med litt forandring ♥

    SvarSlett
  10. Hei snuppelupp:)
    Er innom å ønske deg en herlig fin dag.
    Jeg ser dere er i opppussing for tiden. Så gøy:)
    Elsker å forandre litt. Det blir så fint etterpå.

    Ja er litt kaos då... det blir jo bra tilslutt.
    Ha en fiin dag videre vennen
    Klem Margareth

    SvarSlett
  11. Jeg elsker grått. har en del grå vegger, fint å bryte opp litt fra alt det hvite :)

    Ha en fin kveld

    Klem Lene

    SvarSlett