lørdag 21. juli 2012

FFF

- Fantastisk...
-Ferie...
- Ferdig...

Vi kom hjem i går kveld etter to herlige uker sammen med barn og gode venner  fra fantastiske Kreta...
Vi har hatt det ( veldig ) varmt...
Spist ( veldig ) godt...
Solt oss ( veldig ) mye...

Avkjøling av varme føtter...

Dagen høydepunkt : Iskaffe...

Skyggefull pauseplass...

Utsikt fra solsengen...

Stille stund på morgenturen på stranden...

Morgendis...

Fast lunsjmeny : Gresk salat...

Bølgelek : Like gøy for de største som for de små...

Et av mine bekjentskaper : ( Som jeg gjerne skulle adoptert ) , løshunder og løskatter...

Vakker solnedgang...

Siste ferieuken nærmer seg...
Jeg skylder vaskemaskinen mye arbeid...
Jeg skylder treningsenteret mange kalorier...
Så det er bare til å brette opp armene...
 
Og gleder meg veldig til å titte innom dere alle!!

God lørdag til dere!!

6 kommentarer:

  1. Ååå du og du så herligt og godt dere har hatt det,og så brun du har blitt og,det blir ein ikkje her iallefall uten litt juks,hihi men håper det kommer seg litt her og:)
    Blei så glad over å sjå et innlegg fra deg igjen:)Flotte bilder!

    Ein fine lørdag til deg:)
    Klem fra lillian

    SvarSlett
  2. Wow så flotte bilder. Og velkommenm hjem. JA du har vært savnet altså....
    Ble så glad for kommentaren idag.
    Ser ut som en herlig ferie. åÅÅ som jeg vil reise til Kreta.

    Ha en fin helg med klesvask.. hihi.. Jeg er nettopp ferdig med å vaske alle klærene fra vår ferie.

    Klem

    SvarSlett
  3. Å velkommen hjem kjære!
    Så fint dere har hatt det da!
    Nydelige bilder og kjekt å ha deg tilbake på bloggen!

    Smask og smil
    Camilla

    SvarSlett
  4. Hei!
    Velkommen hjem:) høres ut som du har hatt en herlig ferie:) ser det på flotte bilder også:)
    Godt å få ladet batteriene litt:)
    Fortsatt herlig kveld :)

    Klem Merete

    SvarSlett
  5. Det så fantastisk ut, herlige bilder.
    Velkommen hjem. Her teller vi dager nå før vi
    drar til Spania.... klem Anita

    SvarSlett
  6. Så flotte bilder, ser ut som dere har hatt en kjempefin tur:-) Godt å få med seg litt sol og varme i sommerferien. Klem Marianne

    SvarSlett