mandag 20. februar 2012

TEST

Litt søndags-syssel var å forandre litt på blogg-utseendet...
Det var jo ikke så lurt,for mine data kunnskaper er begrenset...
Plutselig var alt borte vekk...
Fargene ble ikke som bestilt...
Skriften ble "kjedelig"...
Med litt hjelp fra datakyndig ungdom så kom det meste på plass igjen,om enn på litt annet vis enn jeg hadde forestilt meg...



Men har fått tilbakemelding om at noen ikke klarer å kommentere,og at bloggen ikke ser ut hos dem som hos meg...
Hmmm...
(skal aldri mere gjøre ting jeg ikke kan)
Legg gjerne igjen en kommentar hvis det lar seg gjøre!!
Tusen takk!!

En kjempefin mandagskveld til dere alle!!

2 kommentarer:

  1. Hei Ingrid :)
    Jeg synes også det er veldig skummelt å prøve meg på blogg forandringer!
    Hva hvis det ikke blir som man vil....
    Men forandring fryder jo ;)
    Lyst og fint ble det!
    Ha en flott kveld videre!
    Klem

    SvarSlett
  2. Heisan Mirjam!!
    Håper det går seg til...fargene ble riktig tilslutt,men det kommer ikke opp diverse informasjon som kommentarer,tekst eller navn på bloggere,må vel finne ut av det...blir ikke noe syssel i fremtiden dette her altså!! ;-)
    God kveld til deg også!! klm ingrid l

    SvarSlett