lørdag 12. november 2011

MALEPROSJEKT 3

Mission completed...
Vitrine-skapet er ferdig...
(Mangler litt finpuss her og der,eller sikkert et strøk til...)
Men no e det pause fra malerkosten en stund...
Tror jeg!?

Disse Bombay-møblene er vokset,så malingen har ikke den beste heften...
Selv med vask,puss,heftgrunn og to\tre strøk med maling---

- så neste gang må nok de sandblåses...
Eller noe sånt...

- men; angrer ikke,utrolig deilig å få vekk alle de tunge,mørke møblene...

Fra tørkeprossessen...
Kom jo på at jeg har jo det store,mørke,voksede spisebordet igjen...
Voksduken lenge leve!!


Parkerer malerpensler & co...
- tar meg en tur på årets første julebord i kveld...
- og ønsker dere alle en kjempefin lørdag...

5 kommentarer:

  1. Ble veldig fint da... men kan tenke meg det var litt jobb ja.
    Ønsker deg en fin lørdag
    klem

    SvarSlett
  2. Så fint det ble!:) Fin lørdag til deg!

    SvarSlett
  3. Hei denne bloggen er fantastisk, jeg likte å lese den og ser derehar hatt også ...

    Tradisjonell norsk julemat

    SvarSlett
  4. morro med prosjekter..

    sammen blir vi Louise og Louise..))

    Ha en god helg..)

    Klem

    SvarSlett
  5. Heihei .)

    Tusen takk for hyggelig hilsen :)
    Så morsomt med lik farge på fondveggen i stuen, da! Skal si du har god smak ;) Hehe!
    Det som er så kjekt med den fargen,
    er at den "endrer" seg ettersom lyset faller på :) Alt fra mørk brun, mørk grå og en dyp lillanyanse :-))

    Takk for titten her hos deg
    - hit kommer jeg tilbake :)

    Ha en fortsatt fin helg :)

    Klem

    SvarSlett